گلچين ? فيلم ايراني با موضوع قمار به انتخاب مجله ليلاج

۹۱ بازديد

 

گلچين ? فيلم ايراني با موضوع قمار به انتخاب مجله ليلاج

پيش از اين نيز در نوشته هايي مانندمعرفي ?? فيلم سينمايي با موضوع قمارومعرفي ? آهنگي كه با الهام از موضوع قمار ساخته شده اندبه آثار برگرفته از موضوع قمار اشاره شده است، در اين پست ? اثر سينمايي شامل ? فيلم ايراني قديمي (به اصطلاح فيلمفارسي) و ? فيلم كوتاه كه در سالهاي اخير ساخته شده اند و توسط مجله ليلاج انتخاب شده اند معرفي مي گردند.

 

سه قاپ فيلمي ايراني به‌كارگرداني و نويسندگي زكريا هاشمي ساخته سال ???? است. اين اولين فيلم بلند هاشمي در مقام كارگردان بود. از بازيگران فيلم مي‌توان به ناصر ملك‌ مطيعي، بهمن مفيد، شهروز رامتين، حسين گيل، شهرزاد، يدالله شيراندامي و حسن خياط باشي اشاره كرد.  برزو (ناصر ملك‌ مطيعي) و زن جوانش (مرواريد) تازه زندگي مشتركشان را شروع كرده‌اند و درحالي‌ كه زن نيازمند توجه بيشتر شوهر است، برزو سرگرم قمار است. قمار و دعوا و گريز ادامه دارد تا آنكه برزو مي‌ فهمد كه زنش باردار است. او حالا تصميم مي‌گيرد كه ديگر قمار را كنار بگذارد. اما براي خواهر دوست و همپاي هميشگي قمارهايش، علي (بهمن مفيد) خواستگار آمده و خانواده او به مقداري پول نياز دارند. همچنين در اين رابطه براي آشنايي با سه قاپ مطالعه نوشتهقاپ بازيتوصيه مي شود.

 

ليلاج فيلم سينمايي ليلاج به نويسندگي و كارگرداني ايرج قادري مي باشد كه توسط سازمان سينمايي پانوراما در سال ???? ساخته شد. كودك بخاطر جدايي مادر و پدرش سرگردان و معاشر افراد ناباب شده و به قمار روي ميكند ، او بعدها به طور ناشناس وارد خانه مادرش شده كه شوهري قمارباز دارد. در آنجا علاقه اي فيمابين او و دختر مادرش به وجود مي آيد اما جوان در ماجرايي همه ي هستي خود را از دست مي دهد و وقتي نااميد و مايوس دست از زندگي شسته است مادرش او را شناخته و از آن پس زندگي تازه اي در كنار هم آغاز مي كنند.

 

قمارباز يك فيلم كوتاه داستاني، ساخته كريم لك‌ زاده است. لك ‌زاده اين فيلم را در سال ???? ساخت و توانست موفقيت‌هاي زيادي را با آن كسب كند. در يك زمستان سرد و در هواي مه ‌آلود يك روستاي كوهستاني، دو قمارباز يك قمارباز پير را بي‌هوش مي‌كنند و به كلبه دورافتاده‌اش مي‌برند. حالا هر سه بر سر زندگيشان قمار مي‌كنند.

 

بچه خور در اين فيلم ابتدا با پسري مواجه مي شويم كه بر سر حبس كردن نفسش معرفي مي شود و در ادامه اتفاقاتي را در اتاقي كه محل قمار است و مملو از دود سيگار و مشروبات الكلي است به نمايش مي گذارد، فيلم كوتاه بچه‌خور يك تصوير عريان از بخشي از واقعيت هاي زير پوست جامعه‌ ارائه مي‌دهد.

 

 

 

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

۷۳ بازديد

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما كوچك است پيشنهاد مي شود كه از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبك مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده كنيد. اين پرده ها در عين شيك بودن و سادگي، اين امكان را براي شما فراهم مي كنند كه از حداكثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد به كارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود كه خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي كوچك هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده كنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي كوچك نيستند.

اگر سقف خانه شما كوتاه است، نبايد از والان و كتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده كنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا كف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد كاري كنيد كه سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت كم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازك و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده كنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، كم كردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما كم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تكه دارد، به طور مثال روي يك ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا كم داريد، مي توانيد از يك پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده كنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيك تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده كوچك و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده كرد. در اين صورت براي پر كردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب كرده يا از دكور و سنگ هاي آنتيك استفاده كنيد.

براي سالن هايي كه پنجره هاي كوچكي دارد، فرقي نمي كند كه پنجره ها كوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا كف زمين استفاده كنيد. پرده هاي كوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي كمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دكوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده كرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده كنيد و برعكس؛ اگر در طراحي دكوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تك رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده كرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي كلاسيك برويد.

براي سالن هايي كه در دكوراسيون آن ها از يك يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به كار ببريد و از همان رنگ در كوسن و روميزي و ... نيز استفاده كنيد تا يك هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده كرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه كنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز

 

درباره مجموعه سينكو

۶۵ بازديد

سينكو پلاس

شركت سازه هاي يادنگار با نام تجاري سينكو،در سال ???? با شماره ثبت ?????? در تهران به ثبت رسيد و فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. شركت سينكو با جذب و به كارگيري متخصصين مجرب و نخبگان علمي و استفاده از مشاورين خبره در سطوح و رشته هاي مختلف دانشگاهي و با رويكرد به كارگيري سيستم مديريت يكپارجه و ساير ابزار هاي نوين مديريتي در جهت ارزيابي جذابيت تكنولوژي مربوطه،طرح ريزي و اجرا مينمايد و همچنين توانسته جزء معدود كشور هايي باشد كه از اين فناوري استفاده ميكند…

اين شركت در مساحتي بالغ بر ????? متر مربع و با ظرفيت توليد ??? هزار تن در سال از انواع كودها، مواد شيميايي و ضد يخ ها در شهرك صنعتي سالاريه (ورامين) مشغول به فعاليت ميباشد.ظرفيت بالاي توليد،كيفيت و كميت بالا،زير ساخت هاي افزايش ظرفيت و زمينه اشتغال از جمله مزيتهاي اين شركت ميباشد.

سينكو بعنوان اولين توليد كننده انواع ضد يخ هاي جاده اي و گياهي در كشور ميباشد كه با شعار حفاظت از محيط زيست و حفظ منابع ملي كشور قدم در اين عرصه گذاشته است.

ضد يخ گياهي سينكو با هدف جلوگيري از خسارت هاي ناشي از سرمازدگي گياهان انقلاب بزرگي را در صنعت كشاورزي ايجاد نموده است.

شركت سينكو همواره ضمن تضمين بهترين كيفيت و احترام به مصرف‌كنندگان محصولات، افتخار همياري با مولدين كشاورزي را سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

 

 

تنظيم اوليه روتر ميكروتيك

۵۷ بازديد

روتر يك ابزار اصلي در شبكه هاي تجاري مدرن است كه امكان دسترسي به اينترنت و شبكه هاي ديگر را فراهم مي كند. روترها ارتباطات بين شبكه اي انعطاف پذير را امكان پذير مي سازند و به شبكه هاي بزرگتر امكان مي دهند حتي در هنگام طراحي مجدد يا خاموشي ، عملياتي شوند.

چطور روتر ها رو تنظيم كنيم :

با توجه به اينكه سري محصولات خانگي ميكروتيك بيشتر در دسترس هستند به بررسي راه اندازي اين محصولات مي پردازيم كه تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند كه ممكن است براي ما كاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

با توجه به اينكه سري محصولات خانگي ميكروتيك كه تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند كه ممكن است براي ما كاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

بعد از روشن كردن روتر و اتصال لب تاپ به يكي از پورت هاي Ether2 به بعد مي توانيم با استفاده از ابزار Winbox كه براي انجام تنظيمات روي روتر هاي ميكروتيك ارائه شده است از طريق IP Address يا Mac Address به روتر متصل شويم.

البته روش هاي ديگري نيز براي اتصال به روتر از طريق Telnet و SSH و همچنين اتصال Console وجود دارد كه در صورتي كه به نرم افزار winbox دسترسي نداشتيم مي توانيم از آن ها استفاده كنيم.

توجه داشته باشيد كه شناسه كاربري پيش فرض admin و رمز عبوري براي آن تنظيم نشده است و بدون وارد كردن پسورد مي توانيد به روتر لاگين نماييد.

در اين مرحله بعد از لاگين به روتر از منوي سمت چپ وارد بخش system گزينه Reset Configuration شده تا تمام تنظيمات پيش فرض را حذف كرده و در مراحل بعد متناسب با نياز خود آن را مجدد تنظيم نماييم.

 

در اين بخش گزينه No Default Configuration را فعال كرده و روي گزينه Reset Configuration كليك مي كنيم تا روتر ريبوت شده و بدون هيچ تنظيماتي پيش فرضي مجدداً راه اندازي گردد.

بعد از اينكه روتر شما بصورت كامل Reset شد هم اكنون بايد از طريق ابزار Winbox با Mac Address به روتر متصل شده و تنظيمات IP و … را انجام دهيد.

 

براي اتصال از طريق Mac Address ابتدا با استفاده از تب Neighbors در ليست تجهيزات موجود Mac Address روتر را پيدا كرده و روي آن كليك مي كنيم و سپس با نام كاربري admin و بدون پسورد از اين طريق به روتر لاگين مي كنيم.

The post تنظيم اوليه روتر ميكروتيك appeared first on فروشگاه اينترنتي نود - Node Shop.

 

راديولوژي در شمال تهران

۷۳ بازديد

راديولوژي در شمال تهران

عكاسي يكي از شاخه هاي هنري است كه در موارد بسياري به حيطه هاي علمي و صنعتي وارد مي شود. يكي از حيطه هايي كه عكسي در آن ورود داشته، پزشكي و راديولوژي است. در اين نوشتار عكاسي پزشكي و فوايد آن به اختصار بررسي مي شود.

c19q_e2.jpg

عكس فتوگرافي

به گزارش مجله تناسب اندام، در كنفرانس هاي پزشكي همواره اسلايدهايي به نمايش در مي آيد كه تكميل كننده كلام سخنران است. اگر سخنران هيچ تصويري ارائه ندهد، چه بسا مخاطبين از درك موضوع بازبمانند و به ادامه مطالب توجهي نكنند. به همين علت است كه در سمينارها و گردهمايي علمي و پزشكي، تصاوير به گونه اي انتخاب مي شوند كه گوياي مطلب بوده و مفهوم مورد نظر سخنران را به خوبي منتقل كنند. تصاوير ارائه شده در يك كنفرانس پزشكي اگر به ظاهر بيمار محدود باشد، فتوگرافي خوانده مي شود.

تفاوت فتوگرافي با راديولوژي

فتوگرافي يكي از فنون مورد استفاده در تصويربرداري پزشكي است. اما تفاوت آن با ساير عكس هاي پزشكي در اين است كه در يك آتليه و توسط يك عكاس تهيه مي شود. بر خلاف ساير عكس هاي پزشكي كه در بخش راديولوژي و توسط متخصص راديولوژي يا سونوگرافي تصويربرداري مي شود.

تفاوت ديگر فتوگرافي با ساير زيرشاخه هاي تصوير برداري پزشكي در اين است، كه فتوگرافي ظاهر بدن مانند پوست، مو، دندان ها، بيني و گوش را به تصوير كشيده، در مقابل راديولوژي و سونوگرافي داخل اندام ها، اعصاب، استخوان ها و نسوج را براي درمانگر نمايان مي سازد.

انواع فتوگرافي

فتوگرافي در شاخه هاي مختلف پزشكي و دندانپزشكي به عنوان يك وسيله شناخت وضعيت بيمار كاربرد دارد. تعدادي از عكس هاي فتوگرافي متداول به اين شرح است:

  • فتوگرافي جراحي فك و صورت
  • فتوگرافي جراحي شكم
  • فتوگرافي جراحي گوش
  • فتوگرافي جراحي بيني
  • فتوگرافي جراحي پلاستيك
  • فتوگرافي ارتودنسي

عكس فتوگرافي جراحي بيني

عكس فتوگرافي جراحي بيني يكي از شايع ترين استفاده هاي فتوگرافي است. هنگامي كه بيمار براي نخستين بار به جراح بيني مراجعه مي كند، جراح درخواست عكاسي فتوگرافي از بيني را مي دهد تا با مقايسه عكس ها به خوبي از مشكل بيمار مطلع شود.

عكس فتوگرافي جراحي بيني قبل از عمل

قبل از عمل جراحي، اولين مجموعه عكس از صورت بيمار تهيه مي شود. نحوه عكاسي به اين صورت است كه بيمار بايستي رو به دوربين قرار گرفته و سر را صاف نگه دارد. به شكلي كه در عكس مقدار مساوي از هر دو گوش در تصوير ديده شود. اگر سر اندكي به يك طرف مايل شود، سبب ايجاد خطا در ديد پزشك خواهد شد.

عكس تمام رخ، انحراف بيني، انحراف فك يا هر كجي در صورت و تناسب بين بيني و ساير اجزا صورت را نمايان مي سازد. در همين حالت يك عكس تمام رخ با لبخند نيز بايد برداشته شود. اين عكس، خط لبخند و تغييرات بيني در هنگام خنده را ثبت مي كند.

عكس نيم رخ بايد در وضعيتي برداشته شود كه تنها يك ابرو و نيمي از لب ها مشخص باشد. اين عكس جلوزدگي فك، برآمدگي لب، برجستگي گونه، افتادگي ابرو، ميزان قوز و افتادگي نوك بيني را ظاهر مي سازد. عكس نيم رخ از چپ و راست تهيه مي شود.

عكس بعدي عكس از قاعده بيني است كه براي عكاسي در اين حالت بايد دوربين در پايين صورت رو به بالا قرار گرفته و حفره هاي بيني را در كادر داشته باشد. اين عكس اندازه ي حفره هاي بيني و قرينه بودن آن ها را نشان مي دهد.

حالت بعدي عكس از بالاي سر بيمار است به طوري كه دوربين به صورت عمودي بالاي سر بيمار قرار گرفته و غير متقارن بودن پره هاي بيني و انحراف آن ها را مشخص سازد.

عكس سه رخ نيز حالتي است كه يك چشم به صورت كامل به همراه نيمي از چشم ديگر، در كادر قرار دارد. عكس سه رخ كه زيباترين حالت براي عكاسي پرتره خوانده مي شود، نسبت اجزا صورت را از منظر زيبايي شناختي به خوبي نشان مي دهد.

تمامي اين عكس ها در حالت بدون خنده و با خنده تهيه وبراي پزشك ارسال مي شود. پزشك بعد از مشاهده و مقايسه عكس ها، طرح دقيق جراحي را معلوم كرده و با آگاهي كامل از تمام جزييات دست به جراحي خواهد زد.

عكس فتوگرافي جراحي بيني بعد از عمل

بعد از عمل جراحي در همان زوايايي كه قبل از عمل، عكاسي شده بود، براي دومين بار عكس هايي برداشته مي شود. اين عكس ها در فواصل زماني مشخصي بعد از جراحي ثبت مي شود تا روند تغييرات و بهبودي، قابل درك باشد. از مقايسه عكس هاي نهايي با عكس هاي پيشين، ماحصل جراحي نمايان خواهد شد.

فوايد عكس فتوگرافي جراحي بيني

  • جراح از اين عكس ها به عنوان يك رزومه كاري استفاده خواهد كرد.
  • اين نوع از عكس ها به عنوان سند پزشكي، به پرونده بيمار ضميمه مي شود.
  • عكس هاي فتوگرافي به بيمار كمك مي كند تا بتواند چهره خود را قبل و بعد عمل مقايسه كرده و نارضايتي هاي بي مورد را كنار بگذارد.
  • جراحان و مراكز درماني براي تبليغات مي توانند از اين تصاوير سود برند.
  • آموزش دانشجويان با بهره گيري از اين تصاوير به راحتي ممكن خواهد بود.

عكس opg

عكس opg يا پاناروميك، يك عكس راديولوژي از تمام فك و دندان ها است كه ريشه و ميزان پوسيدگي دندان ها را نشان مي دهد.

عكس opg  در شميرانات

راديولوژي الف در ميدان الف زعفرانيه، يك مركز مجهز براي تهيه عكس opg در شميرانات است كه تمام خدمات راديولوژي را ارائه مي دهد.

عكس ايمپلنت

به انواعي از عكس هاي راديولوژي كه قبل و بعد از كاشت ايمپلنت برداشته مي شود، عكس ايمپلنت گفته مي شود.

عكس ايمپلنت در منطقه 1

مراكز راديولوژي متعددي امكان تهيه عكس ايمپلنت را دارند؛ اما راديولوژي الف براي ارائه عكس ايمپلنت در منطقه 1  ، انتخاب هاي متعددي نظير cbct، opg، سي تي اسكن، راديوگرافي جمجمه و راديوگرافي سينوس را در اختيار بيمار و دندانپزشكان قرار مي دهد.

 

 

 

خريد آنلاين كتاب

۶۴ بازديد

كتابفروشي آنلاين كاواك از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي كتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه كاواك را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي كاواك معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است كه براي تمامي گروه هاي سني از جمله كودك و نوجوان ارائه مي گردد. وبگاه كاواك قصد دارد با كيفيتي مطلوب و در كمترين زمان ممكن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از كشور براي كتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ي كاواك و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت كاواك در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.

خريد كتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, هنري, روانشناسي, كودك و نوجوان, درسي و دانشگاهي و غيره
از كتابفروشي كاواك

:heavy_check_mark: داراي نماد اعتماد الكترونيك
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنيا
:heavy_check_mark: تحويل فوري كتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالاي دويست هزار تومان ارسال رايگان

جهت مشاهده‌ كتابها به وب سايت كاواك مراجعه نماييد:
https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد كتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ي كاواك مراجعه نماييد:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبكه‌ هاي اجتماعي بپيونديد : cavackonline#
اينستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسدآبادي، پلاك ???، طبقه اول، واحد ?
شماره تماس : 88061153

 

ترفند ترقيب براي پولدار شدن

۸۰ بازديد

كلاهبرداري تحت عنوان شرط بندي

شما هم افرادي كه در اينستاگرام با رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي خودشان را تبليغ مي كنند را حتما ديده ايد. با اين رفتار هاي ناپسند به سادگي مخاطب هايشان را جذب مي كنند و به آنها وعده پولدار شدن در زمان كوتاه را مي دهند و با اين روش شما را وارد سايت هاي شرط بندي خودشان مي كنند و  از اينجاست كه داستان كلاهبرداري آغاز مي شود.
تمامي بازي هاي شرط بندي قمار و حرام هستند و از نظر قانوني نمي توان آنها را در ايران انجام داد اما اين افراد با سواستفاده از بستر اينترنت اين محدوديت را دور مي زنند و اين فعاليت را با نيت هاي كلاهبرداريشان انجام مي دهند.

آيا كسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟

 

بله اما افراد ساده باوري كه پول خود را وارد اين سايت ها مي كنند پولدار نشده اند بلكه مالكان سايت ها پولدار شده اند، ترفند ترقيب براي پولدار شدن با استفاده از بازي هاي شرط بندي و كازينويي باعث شده افراد زيادي فريب اين سايت ها را بخورند و سرمايه خودشاان را از دست بدهند.

اين نكته را فراموش نكنيد كه اين وعده ها فقط دروغ است
معرفي چند تا از روش هاي كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

درگاه هاي فيشينگ: در اين روش در زماني كه شما داريد به درگاه هاي پرداخت وصل مي شويد به يگ درگاه جعلي وصل مي شويد و از همين طريق اطلاعات حساب شما به دست افراد شياد و سارق مي افتاد كه با فعال شدن رمز پوياي اين روش كلاهبرداري به تاريخ پيوست.

بستن حساب كاربري: در اين روش بعد از اين كه شما حساب كاربريتان را شارژ كرديد و يا مبلغي را در اين سايت ها برنده شديد حساب كاربري شما غير فعال مي شود و شما ديگير هيچ دسترسي به سايت نداريد، اين روش را زماني اين سايت ها انجام مي دهند كه مبلغ زيادي در حساب شما موجود باشد.

نرم افزار هاي مخرب: اين روش را بسياري از اين سايت ها به كار مي گيرند به اين صورت كه در بازي هاي شرط بندي مثل بازي انفجار كد ها و الگوريتم هاي مخربي را كار گذاشته اند كه باعث باخت شما مي شود و پول شما از دست ما ميرود.

*اگر مي خواهيد هيچ وقت در دام اين سيستم كلاهبردار نيفتيد تحت هيچ عنواني در سايت هاي شرط بندي بازي فعاليت نكنيد*

معرفي چند تا از كلاهبردارترين سايت هاي شرط بندي

سايت پويان مختاري: اين سايت كه از راه تبليغات غير اخلاقي گرداننده آن و با استفاده از روش هاي بالا پول زيادي را كلاهبرداري كرده را مي توان كلاعبردار ترين سايت شرط بندي دانست، اين شخص در اسپانيا به اتهام پولشويي و كلاهبرداري دستگر شده

سايت ساشا صبحاني: پسر سفير سابق ايران در ونزوئلا كه حالا به راه اندازي سايت شرط بندي پول زيادي را به دست آورده و با لايو هاي اينستاگرامي كه ميگيرد هم هنجار هاي جامعه را مي شكند و هم با جذب افراد در سايت شرط بندي خود پول هنگفتي به دست آورده.
براي اين گه پول خود را در سايت هاي شرط بندي از دست ندهيد بهترين راه اين است كه سمت اين سايت هاي شرط بندي نرويد زيرا هيچ كسي به جز مالك و گردانندگان اين سايت ها با كار در اين سايت ها پولدار نمي شوند.
*محتواي اين خبر تبليغاتي است و تيتربرتر هيچ گونه مسئوليتي در قبال آن نمي پذيرد

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

۷۵ بازديد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

وبلاگ مقالات مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتابدهنده

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد نشان مي‌دهد كه اين مجموعه‌ها از لحاظ اهداف، تأمين مالي و … تفاوت‌هايي دارند.

اگر به فكر راه‌اندازي يك استارتاپ هستيد،

احتمالا دغدغه تأمين سرمايه، تيم‌سازي و انتخاب محلي براي استقرار تيم خواب راحت از چشمتان ربوده است.

ما يك خبر خوب و يك خبر بد برايتان داريم.

خبر خوب اين است كه همه اين موارد را مي‌­توان در اكوسيستم‌­هاي مختلف يك دنياي استارتاپي يافت.

خبر بد اما اين است كه همه اين مزايا، به تنهايي در يك مجموعه يافت نمي‌شود.

ما در اين مقاله به بررسي و مقايسه فضاي كار اشتراكي، مراكز رشد و شتاب‌دهنده‌ها مي‌پردازيم.

در پايان با توجه به شرايطتان مي‌توانيد بهترين مجموعه براي همكاري را انتخاب كنيد.

مراكز رشد

اهداف

بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها با همكاري مراكز رشد به دنبال يافتن اولين مشتريان خود هستند.

به طور معمول، مراكز رشد در حوزه خاصي مانند فناوري فعاليت مي‌­كنند.

دوره زماني

نكته جالب در مورد مراكز رشد، اين است كه آنها به هيچ برنامه­ و يا جدول زماني وابسته نيستند.

در بيشتر موارد، آنها از ? ماه تا يك سال و با چارچوب زماني كلي كار مي‌­كنند.

از آنجا كه آنها به استارتاپ­‌ها كمك مي­‌كنند تا از مرحله ايده به MVP برسند، پيش‌بيني مدت زمان آن دشوار است.

به همين دليل، آنها وقت زيادي را براي استارتاپ‌ها در نظر مي‌گيرند

و مي­‌دانند كه احتمالاً برخي از فعاليت‌ها در طول مسير تكرار مي‌شوند.

تأمين مالي

غالباً مراكز رشد براي مؤسسان تأمين سرمايه انجام مي‌دهند،

اما بندرت پيش مي­‌آيد كه كل هزينه‌ها را بر عهده بگيرند.

سرمايه، متناسب با اندازه مركز رشد و نيازهاي استارتاپ در نظر گرفته مي‌شود.

براي اين سرمايه‌گذاري، بنيان‌گذاران استارتاپ معمولاً موظفند تا ?? درصد از سهام خود را به مركز رشد ارائه دهند.

فوايد

مراكز رشد براي كارآفرينان و تيم‌­هاي پذيرفته شده، ارزش منحصر بفردي خلق مي‌كنند.

نه تنها استارتاپ‌ها براي ورود مجبور به پرداخت هزينه­‌اي نيستند،

بلكه يك فضاي كاري به صورت كاملا رايگان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

علاوه بر فضا و سرمايه، مراكز رشد استارتاپ‌ها، شبكه گسترده‌اي از مربيان و متخصصين خبره را براي همراهي استارتاپ‌ها در مراحل مختلف رشد در نظر مي‌گيرند.

مراكز رشد به جاي اينكه فقط درگير تأمين كمك‌هاي مالي شوند،

كمك­‌هاي غير مالي نيز به بنيان‌گذاران ارائه مي‌دهند.

 

شتاب‌دهنده‌­ها

اهداف

هدف يك شتاب دهنده استارتاپ مشخص است: آنها به خاطر تسريع در فرآيند رشد استارتاپ­‌ها به وجود آمده‌اند.

عموما استارتاپ‌ها در اوايل چرخه رشد خود مشتري سودآوري ندارند و به همين دليل شتاب دهنده­‌ها با سرمايه‌داران و سرمايه‌گذاران همكاري مي‌كنند.

وجود سرمايه‌گذاران يكي از دلايل اصلي ارزشمند بودن شتاب‌دهنده‌ها براي استارتاپ‌ها است.

هدف يك شتاب‌دهنده، همسو كردن سرمايه‌گذاران با بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها به منظور هم افزايي است، كه نوآوري و رشد سريع را تسهيل مي‌­كند.

دوره زماني

شتاب دهنده­‌ها معمولاً در يك بازه زماني ثابت كار مي‌كنند،

كه هر سال به دو يا سه دوره زماني تقسيم مي‌شوند.

تعداد استارتاپ­‌ها در هر دوره، از ?? تا ??? متغير است،

اما وجود استارتاپ­‌هاي بيشتر در هر دوره، ميزان بودجه موجود براي هر كدام را محدود مي­‌كند.

هر دوره، ?-? ماه به طول مي­‌انجامد و طي آن زمان از استارتاپ‌ها انتظار مي‌رود

تمام فعاليت‌هاي قانوني و مالي خود را به طور كامل انجام دهند،

با شناخت بازار هدف فعاليت‌هاي بازاريابي خود را شروع كنند

و در نهايت به سود برسند.

اساساً شتاب‌دهنده­‌ها سعي مي­‌كنند طي چند ماه، كارهايي را كه معمولاً در يك سال انجام مي­‌شود را به نتيجه برسانند.

پيوستن به شتاب‌دهنده‌ها

اكثر شتاب­‌دهنده­‌ها فقط تيم­‌ها را پذيرش مي­‌كنند،

اما اگر پاي يك ايده ناب در ميان باشد،

تعداد معدودي از آنها براي تأمين سرمايه يك كسب‌وكار بدون تيم نيز مؤافقت مي‌كنند.

تأمين مالي

پيوستن به يك شتاب‌دهنده هيچ هزينه‌اي در پي ندارد.

يكي از بزرگترين مزيت شتاب‌دهندگان نسبت به مراكز رشد و برخي از مجموعه‌هاي ديگر، اين است كه آنها به بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، يك برنامه مدون ارائه مي‌دهند.

برخي حتي با استفاده از ابزارهاي متنوع، امكان دسترسي به اين برنامه را از راه دور در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

علاوه بر آموزش، شتاب‌دهنده‌­ها بسياري از مزاياي مهم ديگر، مانند شبكه گسترده‌اي از سرمايه‌گذاران و كارمندان خبره­ را در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

شتاب­‌دهنده­‌ها، استارتاپ‌هاي پذيرش شده را از مرحله نمونه اوليه تا توليد محصول نهايي و مقياس‌پذيري آن، همراهي و حمايت مي‌كنند.

يك نكته مهم

اكثر شتاب‌دهنده‌­ها، مانند مراكز رشد، در يك حيطه عمومي فعاليت دارند.

اما برخي از آنها حيطه محيط زيست و يا امنيت سايبري برايشان در اولويت قرار  دارد؛

يا حتي علاقه خاصي به شركت­‌هايي كه مؤسس آنها زنان هستند نشان مي‌دهند.

اگر استارتاپ داريد حتما در شهر خود به دنبال شتاب دهنده باشيد،

زيرا اين شتاب دهنده‌­ها، معدني از تجربه و اطلاعات هستند

كه مي­‌توانند آن را به شما منتقل كنند.

فضاي كار اشتراكي

اهداف

هدف اصلي يك فضاي كار اشتراكي، فراهم كردن دفاتر انعطاف­‌پذير و مقرون به صرفه­ براي استارتاپ‌ها و مشاغل كوچك است.

شركت‌هاي بزرگ، اجاره و يا خريد فضاي اداري را بسيار سودمند مي‌­دانند،

اما براي مشاغل جديد، ريسك و بار مالي بزرگي محسوب مي‌شود.

به همين دليل، فضاهاي كار اشتراكي، گزينه جديد و جالبي براي مستقر شدن تيم‌ها يا افراد هستند.

دوره زماني

تقريباً هيچ وقت يك برنامه زماني مشخص، يا برنامه‌­اي كه استارتاپ‌ها هنگام پيوستن به يك فضاي كار اشتراكي دنبال كنند، وجود ندارد.

براي فضاي كار اشتراكي معمولاً اجاره بها ماهانه پرداخت مي‌­شود.

قيمت فضاهاي كار اشتراكي با توجه به تعداد ميز و صندلي و يا عمومي و خصوصي بودن فضا براي هر تيم متفاوت است.

در اكثر مواقع قرارداد بلندمدت استارتاپ‌ها جهت استقرار در يك فضاي كار اشتراكي شامل تخفيف مي‌شود.

پيوستن به فضاي كار اشتراكي

بهترين نكته در مورد فضاهاي كار اشتراكي براي استارتاپ­‌ها، اين است كه هيچ فرآيند ثبت درخواستي براي عضويت وجود ندارد.

هرگاه كه تصميم به استفاده از فضاي كار اشتراكي گرفتيد

كافيست تصميمتان را اعلام كنيد و البته دست در جيب كنيد!

تأمين مالي

نكته­‌اي مهم در مورد فضاي كار اشتراكي، اين است كه استارتاپ‌ها نيز براي كار در اين فضاها بايد هزينه پرداخت كنند.

اما روي ديگر سكه اين است كه بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، مي­‌توانند تمام سهام خود را حفظ كنند.

فضاهاي كار اشتراكي معمولاً در ازاي ارائه خدمات درخواست سهام نمي‌كنند.

فوايد

مانند مراكز رشد و شتاب دهنده‌­ها، فضاهاي كار اشتراكي نيز محيطي دلنشين را فراهم مي‌كنند.

همه آنها قهوه، چاي، و آب رايگان و برخي حتي ميان وعده رايگان نيز دارند.

گرچه فضاهاي كار اشتراكي به بنيان‌گذاران نوپا امكان دسترسي به سرمايه‌داران و مشاوران سرمايه گذار را نمي­‌دهد،

اما در دل اين فضاها فرصت‌هاي همكاري نهفته است.

 اگر شما يك استارتاپ نوپا هستيد

و براي راه‌اندازي كسب‌وكارتان به حمايت نياز داريد،

فضاي كار اشتراكي را انتخاب نكنيد.

اگر يك استارتاپي هستيد كه به ميزان قابل قبولي از توليد محصول رسيده و در مرحله سوددهي هستيد،

فضاي كار اشتراكي يك گزينه عالي براي شما است.

همانطور كه مي­بينيد، استارتاپ‌ها براي تأمين سرمايه گزينه‌هاي زيادي پيش رو دارند.

اين كه آيا شما فقط يك كارآفرين با يك ايده خاص هستيد،

يا يك شركت كاملاً سودآور؛

هميشه گزينه­‌اي براي شما وجود دارد.

نكته اصلي اين است كه تفاوت‌هاي موجود در گزينه­‌ها را بدانيد.

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با ديگر مجموعه‌ها

در مقايسه فضاي كار اشتراكي بايد گفت،

مراكز رشد استارتاپ طرح لازم را به تيم‌­هاي اوليه ارائه مي­‌دهند تا از مرحله ايده به محصول اوليه برسند.

شتاب‌دهنده‌­ها بيشتر با تيم­‌هايي كار مي‌كنند كه به توليد محصول نهايي رسيده‌­اند،

و به دنبال رشدي سريع هستند.

و در آخر اينكه، اگر نيازي به سرمايه‌هاي مادي براي پيشبرد اهداف استارتاپ خود نداريد،

فضاي كار اشتراكي را به طور جدي در نظر بگيريد؛

زيرا آنها بسياري از مزاياي شتاب دهنده­‌ها و مراكز رشد را ارائه مي­‌دهند،

اما از تيم استارتاپ هيچ گونه سهامي درخواست نمي­‌كنند.

آيا تاكنون از شتاب‌دهنده‌ها، مراكز رشد يا فضاي كار اشتراكي استفاده كرده‌ايد؟ چه تفاوت‌ها يا شباهت‌هاي ديگري دارند؟

نظراتتان را با ما در ميان بگذاريد.

مقايسه فضاي كار اشتراكي را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

نرم افزار پلاك خوان چيست؟

۶۶ بازديد

نرم افزار پلاك خوان چيست؟

gyzf_r3.jpg

به گزارش نماينده ، پيشرفت هاي تكنولوژيكي امروزه در زمينه هايي مانند امنيت و اجراي قانون بسيار مفيد و مورد نياز هستند. بايد بدانيد كه شهرهاي مدرن تحت نظارت هستند. سيستم هاي كنترل ترافيك در حال توسعه هستند و نرم افزارهاي تشخيص چهره براي شناسايي مجرمان يا تروريست ها به كار گرفته مي شوند. بسياري از سخت افزارها نيز در شهرها گسترده شده اند تا مواردي مانند شماره پلاك خودرو يا برچسب ها، شناسايي فركانس راديويي را اسكن كنند. قبل از وجود اين فناوري ها، اقدامات پيشگيرانه مانند مجازات رانندگان كه قوانين را نقض مي كنند و يا پيدا كردن يك مجرم، سخت تر بود. همچنين استفاده از پلاك خوان و نرم افزارهاي مختص به آن براي تامين امنيت ساختمان ها و مراكز دولتي، شركتي، اداري و تجاري نيز بكار گرفته مي شود. در واقع، در حال حاضر هر كاري كه در مراكز مهم و جاده ها انجام مي دهيم به احتمال زياد توسط دوربين هاي كنترلي ضبط مي شود.

تركيب نرم افزارهاي پلاك خوان با افزايش گيت كنترل تردد و يا اتوماسيون حراست، روشي ايده آل براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و غير مجاز و اطمينان از رفت و آمد افراد و اشياء به داخل سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد. ايمن نگه داشتن كارمندان و مشتريان دليل محكمي است كه صاحبين مراكز و سازمان ها بتوانند اندازه گيري هاي لازم را در زيرساخت هاي خود داشته باشند تا رفتار خطرناك افراد را به حداقل برسانند و جلوي وقوع نفوذ و سوء استفاده برخي ديگر از افراد را بگيرند. استفاده از پلاك خوان يكي از اين اقداماتي است كه اكنون در بسياري از مراكز و ساختمان ها برقرار است. همانطور كه از نام آن مشخص است، اين يك فناوري پردازش تصوير است كه از از نرم افزار مختص به خود براي شناسايي پلاك وسايل نقليه استفاده مي كند. اين شناسايي شامل سه مرحله اصلي است: تشخيص حركت، تشخيص پلاك و رديابي آن روي صفحه است.

نرم افزار پلاك خوان داراي چندين مزيت است. در ادامه اين مطلب قصد داريم به برخي از آنها و همچنين برخي از چالش هاي پيش روي آن بپردازيم و بحث كنيم كه چرا اين فناوري مي تواند موجب افزايش ايمني شود.

 

چرا ما به نرم افزار پلاك خوان احتياج داريم؟

بيشتر شهرها براي كمك به نظارت بر حركت و گردش وسايل نقليه از سيستم هاي كنترل تردد و نرم افزارهاي پلاك خوان استفاده مي كنند. براي اين منظور، نرم افزار پلاك خوان به يك ضرورت تبديل شده است زيرا اين تجهيزات داراي مزيت هاي بسيار زيادي است:

بهبود امنيت

با يك فاكتور بسيار مهم شروع مي كنيم. نرم افزار پلاك خوان براي جلوگيري از عبور و مرور غيرمجاز و نفوذ متخلفان بسيار مهم است. اين نرم افزار به واكنش هاي سازماني نيز كمك مي كند، كه شامل بازرسي ها، زمان ورود و خروج كارمندان، پيگيري موارد قانوني مي شود. صرف نظر از منظري كه به آن نگاه مي كنيد، به رسميت شناختن پلاك خوان به عنوان يك فاكتور ضروري براي اطمينان از ايمني افراد در اين مراكز منجر مي شود.

نظارت و مراقبت

نرم افزار پلاك خوان، روند خسته كننده ثبت دستي شماره ها و ورود و خروج هاي افراد يا اشياء را از بين مي برد. به عنوان مثال، هنگامي كه يك روز بسيار شلوغ و پرتردد داشته باشيد، معمولاً تشخيص دادن و ثبت دقيق اين اطلاعات به صورت دستي بسيار دشوار است. در حقيقت، نرم افزار پلاك خوان شماره ها را در زمان واقعي ثبت مي كند كه نماي روشني از كنترل ترددها را نشان مي دهد.

كاهش نياز به نيروي حراستي و نگهباني

به عقيده بسياري افراد، اين يك نكته منفي است، زيرا جايگزيني نيروي انساني با وسايل و تجهيزات الكترونيكي مي تواند منجر به كاهش جذب افراد محتلف براي فعاليت هاي كاري شود. با اين حال، اين مسئله كاملاً درست نيست. در سال هاي اخير، ما با ورود تكنولوژي به زندگي هاي خود شاهد ايجاد نقش ها و مشاغل جديد هستيم و همه روزه از سختي كارهايي كه با آن رو به رو هستيم كاسته مي شود. پرسنلي كه قبلاً در اماكن پر تردد اقامت داشتند كه بسيار خطرناك نيز محسوب ميشد، هم اكنون مي توانند از راه دور با تمام اطلاعات ارائه شده توسط نرم افزار پلاك خوان در يك محيط امن كار كنند و از شغل كارآمدتري برخوردار باشند. به خاطر داشته باشيد كه صحت اين سيستم بسيار زياد است و از هرگونه خطاي انساني جلوگيري مي كنيد.

چالش هايي كه نرم افزار پلاك خوان با آن روبرو است

هر فناوري نوظهوري با مشكلاتي روبرو است. در سيستم هاي پلاك خوان نيز هنوز مشكلات مختلفي وجود دارد. رايج ترين چالشي كه با آن روبرو مي شوند ، يكنواختي مدل هاي شماره پلاك براي شهرها و كشورهاي مختلف است. طول آنها نيز ممكن است متفاوت باشد. به همين دليل بايد نرم افزار پلاك خوان را مطابق با مكاني كه از آن استفاده مي شود، سفارشي سازي كنيد.

منبع : برنا