امیر نظام گروسی، صاحب اصلی موزه قاجار

۷ بازديد

امیر نظام گروسی، صاحب اصلی موزه قاجار

 

امیر نظام یا حسن علی گروسی، یکی سیاستمدارن و نویسندگان کرد در دوره حکومت قاجار بوده است که اولین ماشین ضرب سکه، تمبر، چاپ و … را وارد ایران کرد و همچنین در ساخت و افتتاح مدرسه مظفریه نیز نقش داشته است.

 

او عمارت قاجار را در شهر شاه نشین تبریز بنا نمود و به زیبایی های شهر افزود. مساحت و زمین این عمارت حدود 3000 متر مربع می باشد و ساختمانی دو طبقه با 16 ستون دارد.

 

فضای سبز، گل و درختان، شیشه و پنجره های رنگی، گچ بری و کاشی کاری و … این عمارت نیز به ارزش ها و زیبایی های آن افزوده است.

آدرس موزه قاجار تبریز

 

اگر به تبریز سفر می کنید، حتما به این موزه زیبا و تاریخی معروف ایران سر بزنید تا لذت بیشتری از سفر  خود ببرید.

https://rb.gy/dxxpxy

https://n9.cl/vkozc

آدرس: خیابان ثقه الاسلام، قسمت راست، خیابان شهریار، جنب بیمارستان کودکان، موزه قاجار تبریز.

بازار تبریز، قدیمی ترین بازار خاورمیانه

 

بازار تبریز

 

بازار تبریز، قدیمی ترین، بزرگترین و طولانی ترین بازار سرپوشیده ایران، با قدمتی از قرن چهارم هجری می باشد؛ که نزد گردشگران و شهروندان تبریز بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

معماری و ساخت بازار بزرگ تبریز

 

در ساخت و بنای این بازار قدیمی و معروف، از آجر، سفال، دریچه های جریان هوا در سقف، آیینه ها و … استفاده شده است.

 

بازار تبریز از چندین بخش بزرگ تشکیل شده که هرکدام مخصوص چیزی می باشند؛ در ادامه این مقاله آن ها را معرفی خواهیم کرد.

 

تیمچه ها: تیمچه ها قسمت های از بازار هستند که کالاهای مخصوص و گران تری داردند؛ برای مثال میتوانیم به، تیمچه مظفریه که شامل فرش های زیبا  و دستبافت می شود و تیمچه امیر که مخصوص فروش طلاف جواهر و زیورآلات است اشاره نماییم. این تیمچه ها در 3 طبقه بنا شده اند که هر طبقه از آنان به صورت جداگانه به انبار کالا، محل کار و فروش، و مکان استراحت اختصاص داده شده است.

 

راسته ها: این بازار شامل انواع راسته های اصلی و فرعی می باشد؛ که در محل تقاطع شان 3 راه و 4 راه ها با سقف های گنبدی شکل آجری  وجود دارد. از مهم ترین راسته های بازار تبریز میتوانیم به: راسته بازار قدیم تبریز، راسته بازار کفاشان، راسته بازار سفی، راسته بازار دله زن کوچک، راسته بازار جمعه مسجد، راسته بازار دله زن بزرگ و … اشاره کنیم.

 

کاروانسرا ها: کاروان سرا ها، مهمانخانه های بین راهی در شهر ها بودند که مهاجران و مسافران در آنجا استراحت میکردند.

 

در بازار بزرگ تبریز نیز کاروان سراهایی وجود دارد که برای تخلیه بارها و چهارپایان و مسافران اتاق دارند؛ همچنین از حیاط کاروانسرای بازار تبریز نیز  به عنوان محلی برای تنفس و اکسیژن استفاده می شده است.

 

از معروف ترین آن ها می توانیم به کاروانسرای حاج ابوالحسن، کاروان سرای حاج میرزا محمد و کاروانسرای امیر اشاره نماییم.

 

سرا ها: سراهای مختلفی مانند سرای رجی، سرای میرزا مهدی و سرای امیر در این بازار موجود است که در گذشته در آنان بار تخلیه می کردند و گاهی نیز در حیاط آن می نشستند.

 

سراها در 2 طبقه ساخته و بنا می شوند که در طبقه اول آن انبارها و کارگاه ها، و در طبقه دوم آن ها نیز تجارت خانه ها قرار داش

https://justpaste.it/ft3cp

https://issuu.com/tomorivas4

https://www.quora.com/profile/Tomo-Rivas

https://www.ted.com/profiles/45986795

https://myspace.com/tomorivas4

http://www.4mark.net/story/11211153/%e2%ad%90-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%e2%ad%90

https://soundcloud.com/tomorivas4

https://www.hackster.io/tomorivas4

https://triberr.com/TomoRivas4

تند.

موارد رایج زخم معده که می توانند دردناک باشند :

۷ بازديد

موارد رایج زخم معده که می توانند دردناک باشند :

یکی دیگر از موارد بسیار رایج که می تواند منجر به زخم معده شود، استفاده طولانی از داروهای مسکن مانند ناپروکسن سدیم، ایبوپروفن و آسپرین است که پرستار  سالمند زخم معده ای باید از این موضوع آگاه باشد و توصیه های لازم را انجام دهد. علی رغم اعتقاد عمومی، خوردن غذای تند و یا تنش در واقع منجر به ایجاد زخم معده نمی شود. با این حال، این شرایط می تواند زخم معده را که پیش از این پیشرفت کرده، بدتر کند. برخی از عوامل خطرساز که باعث افزایش احتمال ابتلای سالمند تحت نظر پرستار سالمند  زخم معده  ای می‌شود.

 

پرستاری از سالمند زخم  معده ای و سیستم گوارشی ، مصرف سیگار و مصرف طولانی مدت مشروبات الکلی :

در حالی که بسیاری از افراد مبتلا به زخم معده هیچ علائمی را تجربه نمی کنند، درمان آنها به درستی انجام نمی‌شود و می تواند منجر به انواع مختلفی از مشکلات جدی شود، از جمله خونریزی داخلی، انسداد دستگاه گوارش و عفونت هایی که برای سلامتی و رفاه سالمند خطرناک است.

https://clck.ru/38j8hA

یکی از بهترین تصمیمات است که اطرافیان سالمند می توانند برای آنها در طول مسیر مراقبت از والدین خود (همان سالمند) با انجام دهند استخدام پرستار سالمند است. ارائه دهندگان خدمات مراقبت از خانه سالمند می تواند با یک سالمند در برنامه به دقت برنامه ریزی شده ای همراه باشد که با نیازها، چالش ها و محدودیت های سالمندان سازگار باشد به نحوی که برای آنها مناسب باشد. این به این معنی است که آنها می توانند از این شیوه زندگی طراحی شده توسط پرستار سالمند، لذت ببرند که در عین حال که فعال و مشغول هستند، اما امن، راحت و سالم نیز هستند.

 

زخم معده جز بیماری های شایع  همه دوران مخصوصا دوران سالمندی است. این بیماری به اکثر پرستاری ها  از سالمند زخم معده ای به میزان خوبی به درمان پاسخ می دهد اما اگر به آن توجه نشود و نادیده گرفته شود باعث ایجاد مشکل برای سالمند و  فرزندان وی می گردد.

http://surl.li/qizsg

یک روش رایج برای کاهش دردهای ناشی از بیماری‌هایی مثل کمر درد ، مصرف مسکن‌هایی مثل بروفن، ژلوفن و ‌دیکلوفناک است. اما سالمندان باید به این نکته توجه داشته باشند که، مصرف مسکن‌ها ریسک ایجاد زخم و خونریزی در معده و کل سیستم گوارشی را افزایش می دهد و پرستاری از سالمند زخم معده ای را سخت تر و دشوارتر می کند.

 

علائم این بیماری (زخم معده و سیستم گوارشی) در بیشتر افراد به خوبی  قابل تشخیص نیست مخصوصا در سالمندان، به صورتی که از هر 30 بیماری، یک بیمار که دچار خونریزی از زخم شده ، هیچ درد شدید و غیر قابل تحملی را احساس نمی‌کند. زخم معده در اثر تماس با اسید معده باعث درد در بیمار با سیستم گوارشی حساس و مستعد زخم معده با پیشینه وراثتی می‌گردد. اما برخلاف تصور عموم  خونریزی زیاد و غیر قابل کنترل از زخم معده ، اثر اسید معده را کاهش داده و تا حدودی درد را  به خوبی پنهان می سازد.

 

درمان زخم معده و سیستم گوارشی

 

پرستاری از  سالمند زخم معده ای و پرستار دوره دیده  می تواند یک دوره مراقبتی و پشتیبانی جهت کمک و تشویق کاملا منحصر به فرد برای شخصیت، اهداف و باورهای سالمندان طراحی کند تا آنها بتوانند شیوه زندگی خود در طول سال های پس از آن به گونه ای که دوست دارند و لایق آن هستند با کمک پرستار سالمند بگذرانند.

 

هنگامی که بحث کمک به سالمندان  و پرستاری از سالمند زخم معده ای در مقابله با بیماری های چالش برانگیز و سخت مانند زخم معده مطرح است، پرستار سالمند زخم معده ای می‌تواند به آنها کمک کند تا شرایط خود را درک کنند، مطابق با داروهای خود و دستورالعمل ها برای شیوه زندگی که توسط پزشک آنها مطرح شده است رفتار کنند، و همچنین پرستار سالمند حمایت و تشویق لازم برای کمک به سالمندان در حفظ کیفیت زندگی خود در حالی که با بیماری مقابله می‌کنند را برایشان فراهم می‌کند.

 

https://www.metal-archives.com/users/KurtisMclea2

http://www.nfomedia.com/profile?uid=rOhZeeH

https://hrjobs.lattice.com/employers/2737029-kurtismclea2

https://photozou.jp/user/top/3351412

https://www.empowher.com/users/kurtismclea2

https://www.pexels.com/@kurtismclea2-outlook-com-mclea-930559342/

https://coub.com/ytyufjyvjgv

https://macro.market/company/httpsm-i-mir

https://www.giantbomb.com/profile/kurtismclea2/blog/httpsm-i-mir/274995/

https://www.exchangle.com/KurtisMclea2

https://www.domestika.org/en/kurtismclea2

https://www.twine.net/KurtisMclea2

https://artmight.com/user/profile/3860548

https://letterboxd.com/KurtisMclea2/

https://list.ly/kurtismclea2/lists

از چه زمان و چطور بازاریابی محتوا را برای کسب و کارهای کوچک شروع کنیم؟

۵ بازديد

از چه زمان و چطور بازاریابی محتوا را برای کسب و کارهای کوچک شروع کنیم؟

 

 

 

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که می‌تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، اعتبار خود را ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند. با این حال، شروع بازاریابی محتوا می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک چالش‌برانگیز باشد. این مقاله به شما کمک می‌کند تا درک کنید که از چه زمان و چطور باید بازاریابی محتوا را برای کسب و کار کوچک خود شروع کنید.

 

زمانی که باید بازاریابی محتوا را شروع کنید

 

بهترین زمان برای شروع بازاریابی محتوا زمانی است که کسب و کار شما آماده است تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. این بدان معناست که شما باید محصولات یا خدماتی داشته باشید که برای فروش عرضه کنید و یک برنامه بازاریابی داشته باشید که اهداف شما را مشخص کند.

 

اگر کسب و کار شما هنوز در مراحل اولیه است، ممکن است بخواهید صبر کنید تا محصولات یا خدمات خود را توسعه دهید و یک برنامه بازاریابی مشخص کنید. با این حال، حتی اگر کسب و کار شما هنوز در مراحل اولیه است، باز هم می‌توانید با ایجاد محتوای آموزشی یا سرگرم‌کننده، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

 

چگونه بازاریابی محتوا را شروع کنید

 

برای شروع بازاریابی محتوا، باید یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید. این استراتژی باید اهداف شما، مخاطبان هدف شما و کانال‌های بازاریابی محتوایی که استفاده خواهید کرد را مشخص کند.

 

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا آورده شده است:

 

اهداف خود را مشخص کنید. اهداف شما باید مشخص، قابل اندازه‌گیری، دست‌یافتنی، مرتبط و زمان‌بندی‌شده باشند.

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. مخاطبان هدف شما افرادی هستند که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

کانال‌های بازاریابی محتوایی که استفاده خواهید کرد را مشخص کنید. کانال‌های بازاریابی محتوایی شامل وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، وبلاگ و غیره هستند.

https://mub.me/BTS3

کانال‌های بازاریابی محتوایی

 

کانال‌های بازاریابی محتوایی زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برخی از محبوب‌ترین کانال‌های بازاریابی محتوایی عبارتند از:

 

وب‌سایت:*وب‌سایت شما پایه و اساس استراتژی بازاریابی محتوایی شما است. باید محتوای ارزشمندی در وب‌سایت خود ایجاد کنید که مخاطبان هدف شما را جذب کند.

شبکه‌های اجتماعی:*شبکه‌های اجتماعی یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان هدف شما در سطح شخصی است. می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری محتوای خود، ایجاد تعامل با مخاطبان و تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

ایمیل:*ایمیل یک کانال بازاریابی موثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شما در مقیاس بزرگ است. می‌توانید از ایمیل برای ارسال خبرنامه‌ها، پیشنهادات ویژه و سایر محتوای ارزشمند استفاده کنید.

وبلاگ:*وبلاگ یک راه عالی برای ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد یک صدای معتبر برای کسب و کار شما است. می‌توانید از وبلاگ خود برای پوشش موضوعات مرتبط با صنعت خود، به اشتراک‌گذاری داستان‌های مشتری و ارائه آموزش‌های مربوط به محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

 

ایجاد محتوای ارزشمند

 

کلید موفقیت در بازاریابی محتوا ایجاد محتوای ارزشمند است. محتوای ارزشمند محتوایی است که برای مخاطبان شما مفید، مرتبط و جذاب است.

 

در اینجا چند نکته برای ایجاد محتوای ارزشمند آورده شده است:

 

تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که محتوای شما برای مخاطبان شما مفید است.

از زبان ساده و واضح استفاده کنید.

محتوای خود را جذاب و سرگرم‌کننده کنید.

 

نتیجه‌گیری:

 

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که می‌تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، اعتبار خود را ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند. با شروع زودهنگام و ایجاد محتوای ارزشمند، می‌توانید از بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

منبع : اصل مطلب

 

https://www.atlasobscura.com/users/mariaburge5

https://www.viki.com/users/mariaburge5_285/about

https://visual.ly/users/mariaburge5/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/mariaburge5

https://speakerdeck.com/mariaburge5

https://www.yelp.com/user_details?userid=RVzoo0SsvQ0dj9szDNlQmA

https://slides.com/mariaburge5

https://500px.com/p/mariaburge5?view=photos

https://logopond.com/MariaBurge5/profile/651567/?filter=&page=

https://qiita.com/MariaBurge5

https://8tracks.com/mariaburge5

https://creators.audiomack.com/mariaburge5

https://list.ly/mariaburge5/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/Jd8uAw

https://letterboxd.com/MariaBurge5/

https://www.mapleprimes.com/users/MariaBurge5

https://www.intensedebate.com/people/MariaBurge5

https://www.f6s.com/maria-burge

 

راهنمای خرید برس مو: نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

۴ بازديد

راهنمای خرید برس مو: نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

 

برس مو یکی از ابزارهای مهم در مراقبت و زیبایی موی انسان است. انتخاب و استفاده از برس مو مناسب، می‌تواند تأثیر زیادی در بهبود وضعیت موها داشته باشد. اما با تنوع بسیار زیاد برس‌های موی موجود در بازار، انتخاب صحیح و مناسب برای نیازهای خاص موی هر فرد یک چالش مهم است. در این مقاله، به بررسی چند نکته مهم برای خرید برس مو می‌پردازیم.

y984660_---2.jpg 

نوع مو

اولین نکته‌ای که برای خرید برس مو باید در نظر گرفته شود، نوع موی شخص است. آیا موها خشک و نرم هستند یا چرب و متمایل به پرز هستند؟ انتخاب برس مناسب برای این نوع موها می‌تواند تأثیر زیادی در حفظ وضعیت مو داشته باشد.

برای موهای خشک و نرم، بهتر است از برس‌های با موهای طبیعی یا نرم‌تر استفاده کرد. این برس‌ها به موها کمتر آسیب می‌زنند و می‌توانند موها را از پرزهای اضافی پاک کنند. اما برای موهای چرب و متمایل به پرز، برس‌های با موهای مصنوعی و سخت‌تر مناسب‌تر هستند. این برس‌ها می‌توانند چربی مو را بهتر توزیع کنند و از ایجاد پرزهای اضافی جلوگیری کنند.

علاوه بر نوع مو، طول و ضخامت مو نیز باید در نظر گرفته شود. برس‌های با موهای بلندتر و ضخیم‌تر می‌توانند بهتر موها را آراسته و از تشکیل گره‌ها جلوگیری کنند. در حالی که برس‌های با موهای کوتاه‌تر و نازک‌تر مناسب برای موهای کوتاهتر و نازک‌تر هستند.

 

جنس برس

جنس برس مو نیز بسیار مهم است. برس‌های با موهای طبیعی یا مصنوعی، با موهای خز و یا پلاستیکی، هر کدام ویژگی‌ها و تأثیرات متفاوتی بر روی موها دارند. بنابراین، انتخاب جنس مناسب برس نیز باید با دقت انجام شود.

برس‌های با موهای طبیعی معمولاً برای موهای متمایل به تاشو و خز و یا موهای ضعیف و نازک مناسب‌اند. این برس‌ها موها را به آرامی و بدون آسیب می‌کشند و باعث می‌شوند تا موها به طور طبیعی درخشان و زیبا به نظر بیایند. از طرف دیگر، برس‌های با موهای مصنوعی یا پلاستیکی برای موهای متمایل به گره خوردن مناسب‌اند. این برس‌ها باعث می‌شوند تا موها به آرامی و بدون درهم گره شدن شانه شوند و از تاشویی و خزی جلوگیری کنند.

به علاوه، بسته به نوع مو و نیازهای خاص، برس‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند چوب، فلز، پلاستیک و حتی سیلیکون ساخته شوند. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی‌ها و تأثیرات متفاوتی بر روی موها دارند که باید در انتخاب برس مد نظر قرار گیرد.

 

اندازه برس

اندازه برس مو نیز باید با نوع مو و سبک موهای فرد هماهنگ باشد. برس‌های بزرگ برای موهای بلند و یا متمایل به گره خوردن مناسب هستند، در حالی که برس‌های کوچکتر برای موهای کوتاه و یا نرم تر مناسب‌تر هستند.

همچنین، برای موهای متوسط ??و معمولی، می‌توان از برس‌های متوسط ??استفاده کرد. اندازه برس همچنین بستگی به حجم مو دارد، برای موهای پر حجم و ضخیم می‌توان از برس‌های بزرگتر استفاده کرد تا بهترین نتیجه را بگیریم، در حالی که برای موهای نازک و کم حجم باید از برس‌های کوچکتر استفاده کرد.

 

شکل برس

شکل برس نیز برای اهداف خاص می‌تواند مهم باشد. برس‌های دایره‌ای برای حالت دادن به موهای متمایل به پرز و موج، برس‌های مستطیلی برای صاف کردن و ترتیب دادن به موهای بلند و مومیایی مناسب هستند.

همچنین، برس‌های دارای موهای نرم و طبیعی برای ایجاد حجم و حالت طبیعی موها مناسب هستند. برس‌های با موهای سخت و چند سطحی برای دادن حالت‌های خاص به موها و ایجاد حالت‌های پیچیده و متفاوت مناسب هستند.

برای استفاده از شکل برس به درستی، مهم است که نوع مو و هدف از استفاده از برس را در نظر بگیرید. همچنین، مواد و ترکیبات محصولات مراقبت از مو نیز می‌توانند تأثیر زیادی بر انتخاب شکل برس داشته باشند. برای مثال، اگر موهای شما خشک و آسیب دیده هستند، باید از برس‌های با موهای نرم و دارای پوکه‌های طبیعی استفاده کنید تا موها را آسیب نرسانید.

 

قیمت و کیفیت

از آنجایی که برس مو یکی از ابزارهای مهم در مراقبت از موهاست، انتخاب برس با کیفیت و مطلوب بسیار مهم است. اما باید به این نکته هم توجه داشت که بیش از حد پرداخت کردن برای یک برس نیز لازم نیست. برس‌های با کیفیت و مناسب می‌توانند با قیمت‌های متوسط در دسترس باشند.

 

نگهداری و تعویض

نگهداری منظم و تعویض به موقع برس مو نیز بسیار مهم است. برس‌های کثیف یا فرسوده می‌توانند به جای زیبایی مو، مشکلات دیگری را به وجود آورند. بنابراین، نگهداری و تعویض منظم برس مو نیز باید به عنوان یک نکته مهم برای خرید برس مو در نظر گرفته شود.

 

نتیجه گیری

در نهایت، خرید برس مو یک کار پرکاربرد و مهم در مراقبت و زیبایی موی انسان است. با رعایت نکات مطرح شده از جمله نوع مو، جنس، اندازه، شکل، قیمت و کیفیت، و همچنین نگهداری و تعویض منظم، می‌توان به انتخاب و استفاده از برس مو مناسب واقعی برای هر فرد دست یافت و از زیبایی و سلامت موی خود لذت برد.

با مراجعه به سایت اصیل بخرید به‌روزترین مقالات را خواهید یافت.

 

خودروهای چینی با قیمت مناسب

۷ بازديد

خودروهای چینی با قیمت مناسب

خودرو آریزو 5 دنده‌ای

 

چری آریزو 5 یکی از سدان‌های قیمت مناسب است که توسط کمپانی چری تولید شده است. مدیران خودرو امکانات رفاهی بسیاری را بر روی سری لاکچری دنده‌ای تعبیه نمود. بدین رو می‌توان این خودرو را گزینه‌ی مناسبی برای افرادی دانست که به دنبال خودرویی با امکانات و قیمت مناسب می‌باشند. کلیه‌ی لوازم یدکی آریزو 5 در فروشگاه آنلاین اکسپرس یدک با بهترین شرایط و بهترین قیمت آماده‌ی سفارش است.

 

از نقاط قوت این خودروی چری می‌توان به فضای بزرگ کابین و مصرف سوخت بهینه و از نقاط ضعف آن می‌توان ب عملکرد ضعیف دنده و ساختار ساده سیستم فنربندی اشاره داشت. آپشن‌های رفاهی این خودرو، کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، دی‌لایت، چراغ مه شکن عقب، دکمه‌های کنترلی، مانیتور لمسی 7 اینچی، صندلی عقب تاشو یک تکه، صندلی راننده 4 حالته دستی، صندلی شاگرد 4 حالته دستی و تنظیم برقی آینه‌های جانبی می‌باشد.

https://0rz.tw/b9jxQ

خودرو چانگان CS35

 

برند چانگان با شرکت خودروسازی سایپا همکاری کرده و کراس اوری کوچک به نام چانگان CS35 را در دو مدل دنده‌ای و اتومات روانه بازار ایران کرد. از امتیازات ویژه این خودرو می‌توان به قدرت بالا، مصرف سوخت پایین، طراحی داخلی جادار، مشخصات فنی مناسب، ظاهری شکیل و زیبا، داشتن 4 ستاره از موسسه تصادف CNCAP، امکانات رفاهی مناسب، تعویض نرم و روان دنده‌ها، وجود ایربگ‌های جانبی، فرمان نرم، سواری خوب، مصرف سوخت کم و تعلیق کارآمد اشاره نمود. فقدان وجود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کشش متوسط در سربالایی، فضای نسبتا کم صندوق عقب و تکنولوژی قدیمی جعبه دنده را می‌توان از عیوب این خودروی چینی دانست که به نسبت قیمتی که دارد قابل قبول می‌باشد.

 

از آپشن‌های متنوعی که در این ماشین چینی ارزان قیمت تعبیه شده است می‌توان به کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، توزیع نیرو ترمز، دی‌لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، دکمه‌های کنترلی، سیستم صوتی 6 اسپیکره، نمایشگر لمسی 8 اینچی، دارای 4 ایربگ، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 حالت، تنظیم دستی صندلی شاگرد در 4 حالت، سانروف و تنظیم برقی آینه‌های جانبی اشاره نمود. نتیجه آنکه با خرید خودرو چانگان CS35 می‌توانید خودرویی با امکانات عالی و قیمت مناسب را تهیه نمایید. برای خریداری کلیه‌ی لوازم یدکی چانگان CS35 به راحتی از اکسپرس یدک اقدام نمایید.

 

خودرو جیلی GC6 اکسلنت

 

کمپانی پرطرفدار جیلی از سال 2002 به تولید خودروهای سواری روی آورد. این مجموعه تولیدی ماشین چینی، توانسته با تولید خودرو جیلی GC6 اکسلنت، یک ماشین چینی ارزان قیمت را روانه بازار کند. جیلی جی سی 6 در سال 96 طراحی مجدد شد و نام اکسلنت را از آن خود کرد. نتیجه‌ی این طراحی مجدد، ظاهری شیک و نوین، امکانات جانبی مفید و گیربکس ژاپنی می‌باشد. عایق بندی ضعیف کابین و حذف دکمه‌های فرمان و پاور ویندوز را می‌توان از معایب این ماشین چینی ارزان قیمت دانست.

 

علاوه بر این‌ها، جیلی GC6 اکسلنت امکاناتی چون سانروف، دوربین عقب، دو رنگ شدن تریم داخلی، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، مانیتور لمسی 8 اینچی، سیستم صوتی 6 اسپیکره، صندلی راننده 4 حالته دستی، صندلی شاگرد 4 حالته دستی و تنظیم برقی آینه‌های جانبی را دارا می‌باشد. اکسپرس یدک هرگونه لوازم یدکی جیلی GC6 را با قیمت مناسب و کیفیتی استثنایی فراهم آورده است.

 

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/268463.page

https://www.veoh.com/users/PennyReid22

https://hashnode.com/@PennyReid22

https://loop.frontiersin.org/people/2631457/bio

http://www.mototube.pl/PennyReid22

https://creator.wonderhowto.com/angelmor23/

 

درب ضد حریق: یک ضرورت ایمنی

۵ بازديد

درب ضد حریق: یک ضرورت ایمنی

 

 

 

آتش سوزی یکی از خطرات جدی است که می تواند جان افراد و اموال را به خطر بیندازد. یکی از راه های مهم برای کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی، استفاده از درب های ضد حریق است. درب های ضد حریق به گونه ای طراحی شده اند که در برابر آتش و دود مقاومت می کنند و به این ترتیب، مانع از گسترش آتش و دود به سایر قسمت های ساختمان می شوند.

 

انواع درب های ضد حریق

 

درب های ضد حریق در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. برخی از رایج ترین انواع درب های ضد حریق عبارتند از:

 

 درب های ضد حریق چوبی: این درب ها از چوب و مواد نسوز ساخته می شوند و معمولاً برای استفاده در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شوند.

 درب های ضد حریق فلزی: این درب ها از فلز و مواد نسوز ساخته می شوند و معمولاً برای استفاده در ساختمان های صنعتی و تجاری استفاده می شوند.

 درب های ضد حریق ضد سرقت: این درب ها علاوه بر مقاومت در برابر آتش، دارای ویژگی های ضد سرقت نیز هستند.

 

مقاومت درب های ضد حریق

 

درب های ضد حریق بر اساس مدت زمان مقاومت در برابر آتش، طبقه بندی می شوند. این طبقه بندی به صورت دقیقه انجام می شود. به عنوان مثال، یک درب ضد حریق 60 دقیقه ای، در برابر آتش به مدت 60 دقیقه مقاومت می کند.

 

اهمیت استفاده از درب های ضد حریق

 

استفاده از درب های ضد حریق مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

https://v.gd/uaCrnN

http://tinyurl.com/yn5ax834

https://is.gd/FgLGqh

 کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی

 افزایش ایمنی افراد و اموال

 کاهش خسارات مالی ناشی از آتش سوزی

 

نکات مهم در انتخاب درب ضد حریق

 

در هنگام انتخاب درب ضد حریق، باید به نکات زیر توجه کنید:

 

 نوع ساختمان: درب های ضد حریق باید متناسب با نوع ساختمان انتخاب شوند. به عنوان مثال، برای ساختمان های مسکونی، درب های ضد حریق چوبی یا فلزی با مقاومت 30 تا 60 دقیقه ای مناسب هستند.

 محل قرارگیری درب: درب های ضد حریق باید در محل هایی که احتمال آتش سوزی بیشتر است، نصب شوند. به عنوان مثال، درب های ضد حریق باید در راهروها، پله ها و اتاق های سرور نصب شوند.

 استانداردهای مورد نیاز: درب های ضد حریق باید دارای استانداردهای لازم باشند. به عنوان مثال، در ایران، درب های ضد حریق باید دارای استاندارد ملی ایران (ISIRI) باشند.

 

نتیجه گیری

 

درب های ضد حریق یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی در ساختمان ها هستند. این درب ها به کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی و افزایش ایمنی افراد و اموال کمک می کنند. بنابراین، استفاده از درب های ضد حریق در ساختمان ها امری ضروری است.

 

 

https://seekingalpha.com/account/user_settings

https://justpaste.it/a1pl2

https://www.atlasobscura.com/users/davidmcguir4

https://www.blogtalkradio.com/davidmcguir4

https://www.reverbnation.com/artist/davidmcguir4

https://www.viki.com/users/davidmcguir4_463/about

https://visual.ly/users/davidmcguir4/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/davidmcguir4

https://speakerdeck.com/davidmcguir4

https://slides.com/davidmcguir4

https://500px.com/p/davidmcguir4?view=photos

https://logopond.com/DavidMcguir4/profile/647570/?filter=&page=

https://qiita.com/DavidMcguir4

 http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.partitionparchin.com

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fpartitionparchin.com

کدام ماشین چینی پایین ترین قیمت را دارد؟

۷ بازديد

کدام ماشین چینی پایین ترین قیمت را دارد؟

خودرو ام وی ام 315 اسپرت و پلاس

 

از بزرگ‌ترین برندهای اتومبیل سازی چینی، برند ام وی ام می‌باشد. برای اشاره به ماشین چینی ارزان قیمت این برند، می‌توان به خودرو ام وی ام 315 اسپرت و پلاس اشاره نمود. ام وی ام 315 یک خودروی کوچک با طراحی خارجی جذاب فضای داخلی جادار می‌باشد. طراحی زیبا، کیفیت سواری مناسب و فضای اتاق و صندوق عقب بزرگ از نقاط قوت این ماشین چینی ارزان قیمت بوده و کیفیت ساخت ضعیف، شتاب ضعیف، گیربکس ضعیف با پیشرانه و مصرف سوخت بالا نیز از نقاط ضعف این خودرو می‌باشد. البته با توجه به قیمتی که دارد این ضعف‌ها را می‌توان از خودروی ام وی ام 315 انتظار داشت.

 

امکاناتی مانند تنظیم برقی آینه‌های جانبی، تنظیم برقی شیشه‌های بالابر، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، اتولایت، دکمه‌های کنترلی فرمان، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، دوربین عقب، سانروف، تنظیم صندلی جلو 4 حالته، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، سنسور پارک و کروز کنترل نیز در ام وی ام 315 تعبیه شده است. فروشگاه اکسپرس یدک هرگونه لوازم یدکی ام وی ام 315 را در بستر اینترنتی خود مهیا کرده است.

خودرو ام وی ام x22

 

خودروی ام وی ام X22 ارزان ترین خودرو از سری X این کمپانی می‌باشد. این خودرو با استقبال خوبی در ایران مواجه شده و فروش خوبی را تجربه کرد. خودرو ام وی ام X22 در دو مدل دنده‌ای و اتومات تولید شده  است که مدل دنده‌ای آن را می‌توانید با قیمت پایین‌تری تهیه نمایید. این کراس اور کوچک شهری، با داشتن طراحی زیبای داخلی و خارجی و خطوط منحنی خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. مصرف سوخت ام وی ام X22 بهینه بوده و علاوه بر هزینه‌ی اولیه مناسب برای خرید این خودرو، هزینه‌ی کمی را در استفاده نیز برای راننده به همراه دارد.

https://clck.ru/37pSHR

از مزایای آن می‌توان به سیستم تعلیق نسبتا خوب، ترمز دیسکی با عملکرد عالی و امکانات رفاهی چون کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، دی‌لایت، دکمه‌های کنترلی، مانیتور لمسی 8 اینچی، سیستم صوتی 4 اسپیکره، دوربین عقب، صندلی عقب تاشو، سانروف، آینه جانبی با تنظیم برقی، صندلی شاگرد 4 حالته دستی و صندلی راننده 6 حالته دستی اشاره کرد. برای خرید انواع لوازم یدکی ام وی ام X22 به فروشگاه آنلاین اکسپرس یدک مراجعه نمایید.

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/005Oa000001KXnFIAW

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/MelodyPerez1

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/32229e96-aad7-4098-96d3-1e26f0fd8014/dashboard

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/melodyperez1/activity/71875/

https://bogotamihuerta.jbb.gov.co/miembros/melody-perez/

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://bazar-yadaki.ir/

https://www.pubpub.org/user/melody-perez

https://independent.academia.edu/MelodyPerez28