مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

۲۵ بازديد

مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

 

هر كسي كه فرصت همكاري با يك مشاور ماهر را داشته باشد ، مي تواند مزاياي شخصي اين تجربه را بيان كند.

 

گزارش خود هميشه در ايجاد شواهد تجربي چالش هايي را ايجاد مي كند. فراواني تجزيه و تحليل ها شواهد علمي را جمع آوري كرده است كه نشان مي دهد نتايج مشابهي در فرهنگ ها ، زمينه هاي اقتصادي اجتماعي و تشخيص ها وجود دارد.

فوايد مشاوره

 

تمركز بر تأثير و بيان احساسات. روانكاوي به جاي عوامل شناختي ، بر احساسات تمركز مي كند.

كاوش در تلاش براي جلوگيري از افكار و احساسات ناراحت كننده.

شناسايي الگوها و موضوعات مكرر در احساسات.

بحث در مورد تجربيات گذشته با تمركز بر توسعه.

تمركز بر روابط بين فردي

تمركز بر رابطه درماني

كاوش ايمن از زندگي فانتزي

آگاهي از اين كه حدود 18 درصد از مردم با نوعي اختلال رواني يا اختلال روبرو شده اند (هاروي و گامپورت ، 2015) يك دعوت به عمل است. در حالي كه افراد ممكن است تشخيص يا مداخله رواني و دارويي را دريافت كنند ، تعداد قابل توجهي از افرادي كه تشخيص داده مي شوند از مشاوره اي كه ممكن است به پيشرفت آنها كمك كند ، دريافت نمي كنند. دسترسي به خدمات و مقرون به صرفه بودن خدمات در بسياري از مناطق بايد بهبود يابد.

 

حوزه هاي جديد مشاوره در ده سال گذشته با استفاده از فناوري رشد كرده است. مشاوره آنلاين به بيماران دسترسي فوري داده است ، اما داده هاي تجربي كمي در مورد مزاياي اين دسترسي جمع آوري شده است (كوهن و كر ، 1999). برخي از بيماران كه با اضطراب روبرو هستند ، در تعاملات مشاوره كامپيوتري ، مانند آگاهي بيشتر از فرايندهاي داخلي ، ارزش پيدا كرده اند.

 

براي برآوردن انتظارات تجربي انجمن روانشناسي آمريكا ، يك گروه كاري تشكيل شد كه بر مداخلات موثر در دهه 1990 تمركز كرد. اين امر منجر به جنبشي به نام درمان تجربي معتبر (EVT) شد (وامپولد ، ليختنبرگ و واهلر ، 2002). هنگام تعيين اعتبار علمي مداخلات ، هفت اصل براي كمك به طبقه بندي ها ارائه شد.

 

هنگام ارزيابي نتايج مداخله ، سطحي از ويژگي بايد در نظر گرفته شود. سپس مي توان شواهدي در مورد اثربخشي مداخلات از يك دسته بندي گسترده به يك دسته بندي دقيق تر و خاص تر طبقه بندي كرد.

 

سطح تخصص نبايد به تشخيص DSM محدود شود. اين اصل به پزشكان اين امكان را مي دهد تا به جاي ارائه مداخلات صرفاً بر اساس اختلالي كه در حال درمان هستند ، كل فرد تحت درمان را در نظر بگيرند.

 

داشتن ديدگاهي از علم كه با رويكرد شخصي و درك خاص از تجربه فردي آميخته شده است ، براي مطلوب و موثر بودن نتايج ضروري است. در حالي كه مداخله ممكن است با يك مشتري خوب كار كند ، ديگري ممكن است آن را كاملاً نامناسب و براي شرايط آنها مفيد نباشد.

مطالعات روانشناسي مثبت به طور تجربي ثابت كرده است كه مداخلات خاص باعث افزايش شادي و كاهش علائم افسردگي مي شود .

 

منبع:

https://bit.ly/3miBHzj

 

مزيت نقشه حرارتي يا Heat Map در دوربين مداربسته

۲۳ بازديد

مزيت نقشه حرارتي يا Heat Map در دوربين مداربسته

 

 

تكنولوژي نقشه حرارتي ياHeat Map اطلاعات ارزشمندي از نقاط پر رفت و آمد در اختيار كاربر قرار مي دهد. اين قابليت مختص دوربين هاي تحت شبكه (IP) مي باشد. با ما همراه باشيد تا با طريقه عملكرد Heatmapو مزيت نقشه حرارتي آشنا شويد.

كاربرد Heat Map


كاركرد دوربين مداربسته  با قابليت نقشه حرارتي به اين صورت هست كه الگوي حركت افراد را در يك بازه زماني ضبط مي كند. به اين ترتيب، دوربين هايي با قابليت نقشه حرارتي، نقاط پر رفت و آمد و كم رفت و آمد را به صورت چگالي گرمايي با كمك رنگ هاي مختلف نشان مي دهد. از اين طريق كاربر متوجه مي شود مكان هايي كه به رنگ قرمز هستند اشخاص بيشتري در آنجا تردد كرده اند.
از قابليت Heat Map مي توان براي استفاده در مكان‌هايي مثل فروشگاه ها، سوپر ماركت ها، مغازه ها و… بهره برد.
با كمك اين قابليت صاحبان كسب و كار متوجه خواهند شد كه كدام قسمت يا كدام محصولات طرفداران بيشتري دارد. به اين ترتيب فروشنده ميفهمد، مشتري ها بيشتر به چه چيزي علاقه دارند و از آن بازديد كرده اند. از سوي ديگر مديريت متوجه مي شود محصولات مورد نظر خود را در كدام قسمت قرار دهد تا بيشتر ديده شود.
به اين ترتيب نقشه گرمايي مي تواند كمك بزرگي در فروش بيشتر محصولات از نظر نحوه چيدمان كالاها بكند. به طوري كه محصولات و خدمات راحت تر و بيشتر در معرض ديد عموم قرار بگيرد.


 

طريقه عملكرد Heatmap


تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي حرارتي، مسير حركتي و رفتاري مشتريان را در طول زمان ثبت مي كنند. اطلاعات به دست آمده از اين الگوي رفتاري به صورت نمودار زماني و آمار مكاني در طيف رنگي مختلف قرمز، آبي، سبز، زرد و ... نمايش داده مي شود.
هر كدام از اين رنگ ها با توجه به پارامترهايي كه قبلا در نرم افزار تعريف شده است، معنا مي شوند. به عنوان مثال رنگ قرمز نشان مي دهد كه تراكم جمعيت و بازديد در آن نقطه از همه بيشتر است. رنگ آبي نشان مي دهد در آن نقاط كمترين بازديدها صورت گرفته.
علاوه بر نمايش آماري به صورت نقشه، نمودارهاي روزانه، هفتگي و ماهانه نيز ارائه مي شود. نمودار روزانه تراكم جمعيت در هر ساعت را نشان مي دهد. اما نمودار هفتگي و ماهانه تراكم جمعيت در هر روز را نشان مي دهد. به اين ترتيب اعداد به دست آمده در هر ساعت و هر روز مي تواند در بهبود خدمات كمك كند. بنابراين مشخص مي شود نيرو ها در چه ساعاتي در چه روزهايي در هفته و در چه مكان هايي بهتر است بيشتر حضور يابند. همچنين مي توان تعيين كرد، محصولات مورد نظر در كدام قسمت هاي بخش تجاري چيده شوند.

مزيت نقشه حرارتي

 

  • بهره گيري از heat map براي نحوه چيدمان كالا ها و تعيين محل هاي پرتردد و كم تردد در فروشگاه ها
  • زمانبندي و برنامه ريزي براي فروش كالا ها و تبليغات و نمايش محصولات در مكان هاي پر فروش
  • تغيير دكوراسيون فروشگاه براي بازديد بيشتر افراد در بخش هاي پر رفت و آمد

 

نكته در مورد دوربين هاي Heat Map


يك موضوعي در مورد دوربين هاي مداربسته حرارتي كه دانستن آن مهمه، اين است كه نقشه حرارتي مربوط به تراكم رفت آمد افراد مي باشد. اين دوربين ها هيچ ربطي به تغييرات دمايي هوا و دوربين هاي termal ندارد.

 

  1. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته
  3. قيمت دوربين مدار بسته
  4. خريد دوربين مدار بسته

 

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

۲۴ بازديد

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار ( آهني )

انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار ( آهني ) را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ ديوار ( آهني ) بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار ( آهني ) را خريداري كنيد مثل تقسيم هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به راستي حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده پيمان مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ آهني حصار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. خاصيت هاي گوناگون از آنگونه موارد پايين مي توانند در خريد حفاظ آهني حصار حائز اهميت باشند.

 

نرده فرفورژه آهني راه پله را زيبا و شيك انتخاب كنيد.

نرده پله گرد دوبلكس يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه آهني راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده راه بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهني راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه آهني راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهني راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فلزي محكم و با كيفيت را انتخاب كنيد.

نرده فرفورژه آهني راه پله زيبا و مدرن نيز نقش مهمي در دكور خانه شما دارد. در صورتي كه زيبايي و هارموني خانه براي شما اهميت دارد، بايد در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزي راه پله دقت كنيد.  قيمت نرده فرفورژه آهني راه پله فلزي نيز امر مهمي است كه در انتخاب شما مي تواند موثر باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه آهني راه پله كه در شركت حفاظ سازه  ساخته مي شود بسيار قيمت مناسبي دارد زيرا براساس نرخ اتحاديه و نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي گردد.

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

۳۲ بازديد

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون غرب تهران جز تعميرگاه هاي معتبر تلويزيون است. اگر براي تعمير لوازم جانبي تلويزيون نيازمند كارشناساني خبره مي باشيد مي توانيد با نمايندگي هاي ما تماس بگيريد. تعميركار هاي تعمير تلويزيون غرب تهران دانش خود را مطابق با تكنولوژي ها و فن آوري هاي روز دنيا ايجاد كرده و بهترين دستاورد ها را در اين زمينه ارائه مي دهند. تلويزيون شما دچار اشكال شده و نياز به يك تعميركار تعمير تلويزيون در نزديكي خود داريد؟

تعمير تلويزيون غرب تهران به شما توصيه مي كند كه از تعمير تلويزيون توسط خود پيشگيري كنيد. چون شما نمي خواهيد وسايل الكتريكي خود را خراب كنيد. اين موضوع مي تواند باعث نا امني شما شود و آسيب بيشتري به تلويزيون شما وارد كند. دوم اينكه سپردن تلويزيون به يك كارشناس از كارشناسان تعمير تلويزيون فاران سرويس براي تشخيص اشكال تلويزيون بيشتر ارزان تر از جايگزيني تلويزيون شما است. با تعمير صحيح تلويزيون توسط گروه تعمير تلويزيون غرب تهران شما مي توانيد در هر زمان كه مي خواهيد تصوير مورد نظر خودتان را از تلويزيون داشته باشيد.

تعمير تلويزيون غرب تهران در نزديك ترين مكان به شما

بهترين مكان براي تعمير تلويزيون شما تعميري است كه در نزديكي منزل شما قرار دارد. تعمير تلويزيون غرب تهران گروه سياري را فراهم كرده كه در صورت نياز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نياز را به شما ارائه مي كند. تعمير تلويزيون غرب تهران نامي آشنا در تعمير تلويزيون است.

مراجعين گرامي براي ثبت در خواست مي توانند از شماره هاي تماس ما استفاده كنند و يا فرم درخواست آنلاين را از گروه تعمير تلويزيون سامسونگ يا و سوني و ال جي غرب تهران درخواست كنند. ما با داشتن تيمي گسترده، متبحر و كارآزموده به انجام همه خدمات تلويزيون طبق وقتي شما مشخص مي كنيد بپردازيم.

تعمير تلويزيون غرب تهران خدمات بعد از فروش تلويزيون را به شما ارائه مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از مراحل كاري با شماره هاي ما تماس بگيريد. دفاتر نمايندگي تلويزيون غرب تهران پاسخگوي نيازها و سوالات شما مراجعين گرامي است. تعمير تلويزيون غرب تهران زير نظر مجرب ترين تعميركار هاست.

از قطعات فابريك و اصل شركتي استفاده مي كند و داراي ضمانت نامه رسمي است. اين خدمات در كوتاه ترين زمان در منزل شما صورت مي گيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران در نظر دارد كه همه خدمات مربوطه توسط كارشناس آموزش ديده برند تلويزيون شما صورت بگيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران خدماتي را براي رفاه حال مشتري ارائه مي كند كه به سبب آن ديگر نيازي نيست شما تلويزيون تعميري خود را به تعميرگاه ببريد. يكي از امتيازات تعمير تلويزيون غرب تهران اين است كه سرعت بالايي در ارائه خدمات به مراجعين دارد. شما مي توانيد براي تعمير تلويزيون خود به شعب مختلف ما تماس بگيريد.

چه چيزي تعمير تلويزيون غرب تهران را متفاوت مي سازد ؟

با اشكالي روبرو شده ايد؟ مهم نيست كه تلويزيون را از كجا خريده ايد، متخصصين ما آماده مي باشند تا آن را براي شما حل كنند. شما مي توانيد هر چيزي را به ما بسپاريد. تلويزيون كار نمي كند؟

كارشناسان ما در اينجا براي كمك به حل سريع آن مي باشند تا بتوانيد دوباره به تماشاي نمايش هاي مورد علاقه خود بپردازيد. اشكالاتي مثل:

اشكالات صدا

اشكالات صفحه

پيكسل موجود نيست

صفحه روشن نمي شود

مسائل تنظيم

با توجه به قيمت تلويزيون و قطعات آن ما قيمت گذاري تلويزيون شما را مشخص مي كنيم. آن را به نمايندگي خدماتي مان مي سپاريم و يا اگر براي شما مقدور است در خانه خود در وقتي براي شما مناسب است به تعمير مربوطه مي پردازيم. مهم نيست كه تلويزيون خود را از كجا خريده ايد. تعمير تلويزيون غرب تهران هنوز هم مي تواند به شما كمك كند. هزينه تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران شامل همه قطعات و نيروي كار است.

 تلويزيون شما اشكال دارد؟

تلويزيون شما داراي اشكالي است كه مي توانيم آن را حل كنيم؟ چه اشكال سخت افزاري، چه در مؤلفه هاي آسيب ديده و چه در بلندگو اگر تلويزيون شما مشكلي داشته باشد،

تعمير تلويزيون غرب تهران روش هاي مختلفي را براي ترميم تلويزيون تان ارائه مي كند و متخصصين زبده اي را در اختيار دارد. هر كدام با توجه به برند مورد نظر شما سرويس ها و خدمات متفاوتي ارائه مي دهند. در همه مراحل متخصصين تعمير تلويزيون غرب در كنار مشتري خواهند بود و مشتري را در ارائه خدمات مورد نظر ياري خواهند كرد.

با توجه به ايجاد رساني مدل هاي جديد تلويزيون، امكان دارد نصب و راه اندازي و همينطور ارائه خدماتي مثل تعمير آن ها اشكال باشد. اما افرادي كه در گروه تعمير تلويزيون غرب تهران مشغول به كار مي باشند. هميشه در حال گذراندن دوره هاي عملي براي افزايش مهارت و تخصص لازم مي باشند.

چگونه متوجه شويد كه تلويزيون نياز به تعمير دارد؟

همه تلويزيون ها همراه با يك ماه ضمانت خدمات مي باشند. مي توانيد ضمانت اصلي كارخانه خود را هم حفظ كنيد. اگر ضمانت نامه شما به اهمه رسيده باشد ما مي توانيم بهترين خدمات را براي بازيابي هر چه بهتر تلويزيون به شما ارائه دهيم.

مرحله اول:

به روز رساني نرم افزاري قابل استفاده براي تلويزيون را بررسي كنيد. براي نياز به تعمير، به متخصصين تعمير تلويزيون غرب تهران اعتماد كرده و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا براي ترتيب قرار ملاقات خود به فرم رزرو ما مراجعه كنيد.

مرحله سوم:

وقتي كه نياز به تعمير تلويزيون خود را تأييد كرديد. يك تعميركار معتبر تعمير تلويزيون غرب تهران در زمان مشخص شده از مكان شما بازديد مي كند.

مرحله چهارم:

ما تلويزيون شما را مستقيما در محل تعمير خواهيم كرد.

 تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران مقرون به صرفه است؟

بيشتر كساني كه از تلويزيون هاي LED و LCD استفاده مي كنند، ترس از خرابي آن را دارند. بيشتر افراد از اين واهمه دارند كه جايگزيني قطعات خوب و اصلي مي تواند براي آن ها پر هزينه و پر دردسر باشد و يا فكر مي كنند كه نمي توانند آن ها را تعمير كنند.

با اين همه، اين مسئله هميشه صدق نمي كند. با وجود يك متخصص خوب شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري دوباره تعمير كرده و نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

اگر مي توانيد تلويزيون خود را تعويض كنيد كه پنل آن شكسته شده باشد. لطفا دقت كنيد در مواردي كه در اثر ضربه به صفحه جلويي تلويزيون شما آسيب ديده باشد و در نتيجه ترك خورده باشد.

به عنوان يك تعمير مقرون به صرفه طبقه بندي نمي شود. علت اين امر اين است كه صفحه جلويي يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را تشكيل مي دهد.

پس در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين حالت از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه تر است. اگر آنقدر بدشانس مي باشيد كه به طور تصادفي به صفحه تلويزيون آسيب رسانده ايد، ارزش اين را دارد كه ضمانت تلويزيون خود را بررسي كنيد. اما در صورتيكه صفحه تلويزيون نشكسته باشد شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري تعمير كنيد. نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

سرويس تي وي شما را در انجام هر يك از اشكالات ياري مي كند. شما مي توانيد از محل ما بازديد كرده و از اعتبار ما اطمينان حاصل كنيد. تعمير تلويزيون غرب تهران به شما خدماتي متمايز ارائه مي كند.