تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

۴۴ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

۷۳ بازديد

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

fqye_e1.jpg

براي افراد نا آگاه و كساني كه اولين بار است كه قصد تنظيم و بازيابي اي سي يو (ECU) اتومبيل را دارند، بهتر است ابتدا به توضيح اين مسئه بپردازيم كه ريمپ چيست و در ريمپ خودرو دقيقا چه كاري انجام داده مي شود و پس از آن خودرو چگونه كار مي كند.

به طور خلاصه مي توان گفت كه در ريمپ واحد كنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح مي كنيم. واحد كنترل موتور همان اي سي يو (ECU) است ECU . در حقيقت كامپيوتر خودرو است كه اطلاعات را از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها دريافت كرده و پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو با ارزيابي و تجزيه و تحليل پيوسته و مداوم ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر و نيز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد.

ريمپ اي سي يو چيست؟

ريمپ اي سي يو در واقع به معناي تغيير تنظيمات كارخانه بر روي كامپيوتر اتومبيل ها و جايگزين كردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهينه سازي عملكرد يا وضعيت اقتصادي خودرو طبق خروجي هاي مورد نظر است. دليل آن كه شركت ها و مراكز ريمپ اي سي يو مي توانند تنظيمات را تغيير دهند، قدرت خودرو را افزايش دهند و شرايط را از نظر اقتصادي بهبود بخشند اين است كه وقتي كارخانه هاي سازنده خودرو كاليبراسيون موتور را تكميل مي كنند، لازم است شرايط محيط هاي گوناگون در نظر گرفته شود و تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو متناسب با ويژگي هاي جغرافيايي موثر در عملكرد موتور (فشار هوا، دماي هوا، ارتفاع از سطح دريا) تغيير يابد.

در ريمپ اتومبيل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اكسيژن به سوخت، تنظيمات ورودي دريچه گاز و نقشه محدود كننده گشتاور تغيير كرده و اصلاح مي شود. موتور خودروهاي جديد پارامترهاي گوناگون بسياري دارند كه بر عملكرد و توان اتومبيل تاثير مي گذارد و متخصصان ريمپ و تيونينگ براي ارتقاي خودرو بايد به آن ها توجه كنند.

fbee_e2.jpg

ريمپ اي سي يو چه مزيت هايي دارد؟

تنظيم كامپيوتر خودرو (ريمپ كردن) موجب افزايش چشمگير گشتاور و قدرت موتور مي شود كه پاسخگويي بهتر دريچه گاز، تاخير محسوس توربو، منحني گشتاور گسترده تر و به طور كلي تبديل خودرو به اتومبيلي مطلوب براي رانندگي را در بر داد. از بين بردن محدوديت هاي غير ضروري موتور مي تواند عملكرد خودرو شما را به طرز چشمگيري بهبود بخشد؛ اين كار اغلب بدون نياز به انجام تغييرات اضافي و افزودن مواردي چون اگزوزهاي اضافه، اتصالات داخلي و ... صورت مي گيرد.

از مزاياي ديگر ريمپ خودرو مي توان به صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش هزينه ها اشاره كرد. تغيير منحني گشتاور بر توانايي خودرو در پاسخ به ورود بنزين كم تر اثر گذاشته و عملكرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود مي بخشد.

به طور كلي مزيت هاي ريمپ خودرو عبارتند از:

افزايش قدرت و گشتاور

در ريمپ كردن مي توان محدوديت هايي كه كارخانه سازنده بر روي اتومبيل اعمال كرده را حذف كرد؛ در طي اين فرآيند مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، پارامترهاي وسيله نقليه خود را دقيق تر تنظيم كنيد. تنظيم دقيق همه اين موارد باعث افزايش قدرت و گشتاور موتور مي شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظيم اي سي يو به افزايش مسافت طي شده با يك باك بنزين و نيز كاهش مصرف سوخت خودرو كمك مي كند.

بهبود عملكرد خودرو

بهبود عملكرد خودرو باعث مي شود كه رانندگي برايتان آسان تر شده و پارامترهاي موثر در عملكرد موتور تا 40 درصد ارتقا يابند.

بهبود پاسخگويي دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به ميزان قابل توجهي به بهبود قابليت واكنش موتور و پاسخگويي دريچه گاز كمك كند. اين مسئله براي افرادي كه نگران كارايي و عملكرد اتومبيل خود هستند بسيار حائز اهميت است.

بسيار منعطف و قابل تنظيم

نكته مهم در مورد ريمپ خودرو اين است كه كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد بسته به نياز خود تنظيمات را تغيير داده و موتور اتومبيل خود را ارتقا دهيد.

مزاياي ريمپ در مركز ريمپ و تيونينگ كاراك

همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره شد، ريمپ اي سي يو به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو گفته مي شود كه طي اين پروسه خودرو از طريق بهينه سازي سيستم برقي و موتوري تقويت مي شود. ريمپ اي سي يو اگر توسط افراد متخصص و آموزش ديده انجام شود نه تنها به خودرو آسيب نمي رساند، بلكه عمر مفيد موتور را افزايش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو مي شود. مركز تخصصي ريمپ و تيونينگ كاراك خدمات ريمپ و تقويت و بهبود عملكرد خودرو را هم براي خودروهاي جديد و هم براي خودروهاي قديمي با قيمت و كيفيت تضمين شده به شما ارائه مي دهد. ريمپ اي سي يو خودروهاي جديد به منظور افزايش شتاب اتومبيل انجام مي شود؛ براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو به طور كامل برداشته شده و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي شود. از ديگر خدماتي كه ريمپ كردن به شما ارائه مي دهد كاهش سطح آلايندگي و كمك براي دريافت گرفتن معاينه فني خودرو است. با ريمپ كردن خودرو خود در مركز كاراك به كاهش مصرف سوخت، رفع كپ، كاهش دماي فن، افزايش عمر موتور، افزايش قدرت، افزايش شتاب و روان شدن اتومبيل خود كمك كنيد. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو و تقويت موتور را براي خودروهاي ايراني و نيز خودروهاي وارداتي ارائه مي دهد. از جمله خودروهايي كه در كاراك قابل ريمپ و چيپ تيونينگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشيا، دنا، سمند، ال 90، تيبا، ساندرو، برليانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاري مهر

 

راهكارهاي پاسخ دهي به ريدينگ

۶۶ بازديد

راهكارهاي پاسخ دهي به ريدينگ

 

rauj_m1.png

 

ما مي توانيم با جسارت كلمات زبان را فرارترين درس بناميم. اين درس بسيار ناپايدار تلقي مي شود به گونه اي كه حتي معلمان خوب اين درس در كشور بايد در فواصل معين كلمات زبان را مرور كنند تا دستشون تو پوست گردو نمونه و دچار فراموشي نشن.

توصيه من به شما اين است كه ابتدا به اين موضوع فكر كنيد و طبق برنامه اي كه براي خود تعيين كرده ايد ، سعي كنيد از ابتدا تمام كلمات موجود در كتابهاي درسي خود را بخوانيد و بتوانيد آنها را در حافظه بلند مدت خود ثبت كنيد. كني.

اگرچه كلمات زبان بدون تكرار از ذهن شما پاك مي شود ، اما اين در اسرع وقت تأثير بسيار خوبي در تسلط شما خواهد گذاشت. علاوه بر خواندن كلمات ، بايد بتوانيد كلمات را در جملات انگليسي به خوبي تفسير كنيد. اينجاست كه دانستن معناي كلمه براي ما بسيار مهم مي شود.

بنابراين از يادگيري كلمات زبان در جملات نمونه غافل نشويد ، كه اين مي تواند تأثير زيادي داشته باشد.

با استفاده از پكيج هاي زبان حرف آخر، مي تونيد تمام لغات زبان رو به صورت انيميشن ياد بگيريد.

امروزه خيلي از داوطلباي عزيز ما به خاطر سخت بودن قسمت درك مطلب زبان انگليسي كه 40 درصد سوالات رو به خودش اختصاص ميده ار خيرش مي گذرن و به سوالات اون پاسخ نميدن.

يكي از قسمت هاي درك مطلب كه براي شما اين قسمت رو سخت مي كنه لغت هايي هست كه شما اون ها رو بلد نيستيد. يكي از گلايه هايي كه خيلي از داوطلبا دارن اينه كه توانايي فهميدن كامل متن ريدينگ رو ندارن.

اگه شما جزو اين دسته هستين ابتدا لازم هست اين رو بدونين كه نيازي به درك كردن همه جزئيات متن ريدينگ نيستش. فقط كافيه خلاصه اي از بخش هاي مهم اون رو درك كرده باشين و تمركزتون رو روي لغات كليدي موجود توي ريدينگ بذاريد.

يادتون باشه اجازه ندين لغاتي كه بلد نيستين شما رو دلسرد بكنه. معمولا طراحان كنكور به همين دليل متن هاي كنكور رو از مقاله هاي علمي انتخاب مي كنن تا حاوي لغات ناآشنا و پيچيده باشه.

اما از چه روش هايي استفاده بشه تا پاسخ به سوال هاي ريدينگ براي شما راحت تر بشه؟

اول اينكه شما بايد سوالات رو بخونيد. با خواندن سوالات پيش از ريدينگ متوجه ميشين كه اولا بايد به دنبال چه اطلاعات و عبارات و كليدواژه هايي بگردين تا در حين خواندن اون ها رو مشخص بكنين و بعدا نياز به بازخواني كل مطلب نباشه.

دوما بايد كدام قسمت ها را جمله به جمله و سريع بخونيد و كدوم قسمت ها رو كلمه به كلمه و با دقت بخونيد.

در نتيجه با اين روش مي تونيد هوشمندانه در زمان صرفه جويي كنيد.

البته عده اي هم بر اين عقيده هستند كه اگر ابتدا سراغ ريدينگ برن و سپس سوالات رو بخونن، مي تونن با فكر آزادتري مطلب رو درك بكنن. اما اين روش معمولا نيازمند زمان بيشتري هستش. پس پيشنهاد ما به شما اين هستش كه ابتدا سوالات رو بخونيد.

خب نكات ديگه كه مي تونم بهتون بگم اين هست كه از روش سريع خواني استفاده كنين. بعد از اينكه شما سوالات رو خوندين بايد خيلي سريع پاراگراف ها رو بخونين. توي هر پاراگراف معمولا اولين جمله مهم ترين جمله هستش و پيام اصلي پاراگراف رو دربرداره.

در صورتي كه فرصت كافي براي خواندن همه جملات يك ريدينگ طولاني رو نداريد، تنها كافيست كه پاراگراف اول و آخر و جمله اول پاراگراف هاي ميان اين دو رو دقيق بخونيد و بقيه جملات رو تنها نگاه بندازيد.

فاكتور بعدي اين هست كه تمرين زيادي داشته باشين. معمولا دانش آموزاني كه در زمينه ريدينگ عملكرد مسروري ندارن، علاقه چنداني هم به حل كردن نمونه هاي تمريني اون خارج از آزمون ندارن. اما نكته قابل توجه درست همين جاست. تا وقتي با مشكلات و ضعف هايمان روبرو نشيم به موفقيت دست پيدا نخواهيم كرد.

شما مي تونيد با تجربه جديدترين سبك آموزش كنكور با حرف آخر، تو كنكور بهترين نتيجه رو كسب بكنيد.

لغت هايي كه ياد نداريد را ناديده بگيريد

يكي از گلايه هايي كه زياد شنيده ام اين است كه دانش آموزان توانايي فهميدن كامل متن ريدينگ را ندارند. اگر شما هم جزو اين دسته هستيد ابتدا لازمه درك كنيد كه نيازي به درك كردن همه جزئيات متن ريدينگ نيست. فقط كافي است خلاصه اي از بخش هاي مهم آن را درك كرده باشيد و تمركزتان را روي لغات كليدي موجود در ريدينگ بگذاريد. يادتان باشد اجازه ندهيد لغاتي كه ياد نداريد شما را دلسرد كند. معمولا طراحان كنكور به همين دليل متن هاي كنكور را از رمان ها و مقاله هاي علمي انتخاب مي‌كنند تا حاوي لغات ناآشنا و پيچيده باشند (معمولا اين لغات در قالب كلماتي همچون صفت بكار مي‌روند كه ندانستن معني آنها تاثيري چنداني در فهم مطلب ندارد). اين مسئله براي دانش آموزاني كه آگاه نيستند ممكن است نا اميد كننده به نظر برسد. اما به ياد داشته باشيد كلمات ناآشنا قسمتي از ريدينگ هستند و نياز نيست همه لغات يك ريدينگ را براي پاسخ دادن به سوالات آن بلد باشيد.

 اول سوالات را بخوانيد

با خواندن سوالات پيش از ريدينگ متوجه مي‌شويد: اولاً بايد به دنبال چه اطلاعات و عبارات و كليدواژه‌هايي بگرديد تا در حين خواندن آنها را مشخص كنيد و بعدا نياز به بازخواني كل مطلب نباشد. دوماً بايد كدام قسمت‌ها را جمله به جمله و سريع بخوانيد و كدام قسمت ها‌ را كلمه به كلمه و با دقت بخوانيد. در نتيجه با اين روش مي توانيد بطور هوشمندانه اي در زمان صرفه جويي كنيد.

البته عده اي هم بر اين عقيده هستند كه اگر ابتدا سراغ ريدينگ و سپس سوالات بروند مي توانند با فكري آزادتر مطلب را درك كنند. اما اين روش معمولا نيازمند زمان بيشتري است

 

2. از روش سريع خواني استفاده كنيد

در هر پاراگراف معمولا اولين جمله مهم ترين جمله بوده و پيام اصلي پاراگراف را در بر دارد. در صورتي كه فرصت كافي براي خواندن همه جملات يك ريدينگ طولاني را نداريد تنها كافيست پاراگراف اول و آخر و جمله اول پاراگراف هاي ميان اين دو را را دقيق بخونيد و بقيه جملات را تنها نگاه بيندازيد. 

3. زياد تمرين كنيد

معمولا دانش آموزاني كه در زمينه ريدينگ عملكرد مطلوبي ندارند، علاقه چنداني به حل نمودن نمونه هاي تمريني آن خارج از آزمون ها ندارند. اما نكته قابل توجه درست همينجاست! تا وقتي با مشكلات و ضعف هايمان روبرو نشويم، به موفقيت دست نخواهيم يافت.

براي تهيه پكيج زبان انگليسي حرف آخر، كليك كنيد.

 

 

khedmatazma in media

۶۵ بازديد

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155